اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64074
تاریخ انتشار: 1395/07/28 01:32
دستگاه علوفه خردکن، مچ‌پای کارگر شیرازی را در شوش قطع کرد.

عصرجهان-دستگاه علوفه خردکن، امروز مچ‌پای یک کارگر شیرازی را در شوش قطع کرد؛ این حادثه در اراضی کشاورزی روستای خویس از توابع شهرستان شوش رخ داد.
بنا به گفته برادر این این کارگر، پس از این حادثه مصدوم با وسیله شخصی، به بیمارستان نظام مافی در شوش منتقل و اقدامات اولیه و اورژانسی در این بیمارستان انجام شد.
مسؤولان این بیمارستان برای پیوند پای شخص مصدوم با اهواز تماس‌هایی برقرار کردند که پس از کش و قوس‌های فراوان و پیگیری دفتر نماینده این شهرستان، سرانجام در یکی از بیمارستان‌ها هماهنگی برای پذیرش و انجام عمل پیوند انجام شد.
براساس همین گزارش شرایط و بریدگی خاص مچ پای بیمار که باعث خرد شدن استخوان‌های آن ناحیه و تخریب رگ‌ها شده بود، باعث شد که این عمل غیر ممکن به نظر برسد و آن بیمارستان در اهواز نیز نتواند عمل پیوند را انجام دهد.
با این شرایط و در حالی که تنها 28 ساعت پس از قطعی پا امکان پیوند باقی می‌ماند، حادثه‌دیده به بیمارستانی در استان فارس منتقل شده است.
کمبود ایستگاه‌های اورژانس 115 و نیروی انسانی متخصص در مراکز بهداشتی و درمانی شوش باعث نارضایتی مردم این شهرستان نسبت به این حوزه شده است/فارس

برچسب ها:
شوش ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*