اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6416
تاریخ انتشار: 1394/06/14 00:58
فرماندار بهمئي خبر داد:
رحمانی افزود: از محور مواصلاتي شهرستان بهمئي به بهبهان و حذف حادثه خيز ترين مسير بين دوشهرستان تا هفته آينده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فرماندار بهمئي از پايان  عملیات بهسازی و آسفالت و نیز  راه اندازي طرح حادثه خيز محور منطقه وَرِ  زَرد  شهرستان بهبهان  به شهر ليكك خبر داد و گفت : اين محور به دليل كم عرض بودن و پهناي عرضي 3 متر و دارا بودن پرتگاههاي متعدد و برخورد رو در روي(شاخ به شاخ) وسائط نقليه يكي از حادثه خيز ترين راههاي ارتباطي شهرستان بهمئي است كه تا هفته آينده به دو محور مجزا به صورت رفت و برگشت تبديل خواهد شد.

 رحماني با بيان اينكه، عملیات اجرایی آسفالت 2 کیلومتر از مسیر  شهرستان بهمئي به تشان بهبهان به سمت شهر ليكك به عرض 8 متر با اعتبار  17میلیارد ریال به پايان رسيده است افزود : این میزان اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان خوزستان اختصاص یافته و طرح  تا يك هفته ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد.

وي همچنين گفت: براي ايمن سازي و آسفالت محور بهبهان – بهمئي ، خط کشی راههای اصلی ، حمل و نصب گاردریل به طول 500 متر ، نصب کمبود علائم ایمنی و تابلوها در محور بهبهان – بهمئي اجرا شده است.

گفتني است در سالهاي گذشته بعلت مشكلات مسير دهها نفر در اين محور كشته و زخمي شدند كه با راه اندازي اين محور امنيت تردد ارتقاء مي يابد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*