اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6574
تاریخ انتشار: 1394/06/25 23:59
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
دکتر"رضا دهبانی پور" افزود: با توجه به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری، نیازمند کار فرهنگی در زمینه مبارزه با این تهاجم هستیم.

به گزارش "عصرجهان" به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نخستین نشست پیگیری مشکلات مراکز فرهنگی دیجیتال کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور کارشناس شبکه ملی فرهنگ کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مسئول فناوری اطلاعات اداره کل فرهنگ و ارشاد و مسئول مراکز فرهنگی دیجیتال در دبیرخانه کانون های مساجد و تعدادی از مسئولان این مراکز در یاسوج برگزار شد.

دکتر"رضا دهبانی پور" ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: با توجه به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری، نیازمند کار فرهنگی در زمینه مبارزه با این تهاجم هستیم.

وی، با بیان این که دشمن درصدد ایجاد مشکلات متعددی در جامعه اسلامی ایران است، اضافه کرد: با توجه به تعدد شبکه های اجتماعی که برای ضربه زدن به فرهنگ و هویت این ملت راه اندازی شده، باید جایگزین مناسبی برای این شبکه ها ایجاد کرد.

دهبانی پور، جدی گرفتن و اهمیت کار فرهنگی را مهم دانست و عنوان کرد: فعالیت مطلوب در این عرصه، خدمت به نسل امروز و نسل های آینده محسوب می شود.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد ضمن اظهار امیدواری از نتایج نظارت و ارزیابی که منجر به رسیدن اهداف مراکز دیجیتال می شود، اظهار کرد: مخاطبین خانه های دیجیتال نباید مسجدی ها باشند؛ بلکه همه افراد جامعه باید بتوانند از این ظرفیت جهت ارتقاء سطح فرهنگی استفاده کنند.

وی، ساماندهی بهتر خانه های دیجیتال را خواستار شد و اذعان داشت: راه اندازی این مراکز هزینه های زیادی لازم دارد؛ ضمن این که افرادی که در این مراکز فعالیت دارند باید از قبل این فعالیت امرار معاش داشته باشند.

دهبانی پور، گفت: باید جذابیت های لازم در برنامه های این مراکز در نظر گرفته شده تا شاهد جذب جوانان و نوجوانان به این محل ها باشیم.

رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، گفت: بخشی از فعالیت خانه های دیجیتال را ستاد عالی مساجد کشور از طریق دبیرخانه های استانی دنبال و بخشی دیگر نیز توسط واحد فناوری اطلاعات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*