اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6615
تاریخ انتشار: 1394/06/28 19:33
فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر خبر داد:
سرهنگ جلیل زبیدی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا انقلاب شدند

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانیعصر جهان، فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس، اعضای باند 3 نفره سرقت طلا و جواهر در این شهرستان دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از آنان کشف شد.

سرهنگ جلیل زبیدی افزود: این باند مسلح بانقاب بر چهره وارد منزل یک شهروند ماهشهری شده و در هنگام شب با ایجاد رعب و وحشت، یک میلیارد ریال جواهرات را به سرقت بردند.

فرماندهی انتظامی بندرماهشهر، خاطر نشان نمود، با اقدامات پلیسی و شگردهای خاص اطلاعاتی این باند سارق دستگیر و به دام افتادند و پرونده آنان برای بررسی بیشتر به همراه اموال کشف شده تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ زبیدی همچنین از دستگیری ساقان حرفه ای در بندرماهشهر خبرداد و گفت: بدنبال چندین فقره سرقت از قبیل کیف قاپی، سیم برق و قطعات خودرو در نقاط مختلف شهر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران آگاهی پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیس بطور شبانه روزی و فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس و استفاده از منابع مخبرین موفق به شناسایی 2 نفر سارق حرفه ای شدند که در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های تخصصی به 25 فقره سرقت از قبیل: کیف قاپی ، سیم برق و قطعات خودرو اعتراف نمودند فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر در خاتمه گفت: با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا انقلاب شدند و از شهروندان محترم خواست هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع نمایند و از رها کردن خودرو در مناطق پرت و تاریک خودداری کرده و از قفل و بسته بودن دربهای منازل خود اطمینان حاصل نمایند تا شاهد اینگونه سرقت ها در شهر نباشیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*