اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6663
تاریخ انتشار: 1394/06/31 13:34
مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نحوه برکناری فرهاد کاظمی درست نبود و مدیران باشگاه می‌توانستند این کار را به شکل بهتری انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،رضا شاهرودی ضمن بیان این مطلب به آنا گفت: «نمی دانم چه رسم غلطی در فوتبال ایران جا افتاده‌ است که مدیران باشگاه وقتی می‌خواند با سرمربی تیم خود قطع همکاری کنند این کار را به بدترین شکل ممکن انجام می دهند. مدیر باشگاه این حق را دارد عذر سرمربی تیمش را بخواهد اما باید این کار را به شکل خوبی انجام دهد تا به شخصیت کسی توهین نشود.»

وی ادامه داد: «بعد از بازی با استقلال خوزستان که با پیروزی ما همراه بود یک خبرنگار به من زنگ زد و گفت که فرهاد کاظمی از کار برکنار شده‌ است. آخر من مربی تیم و یا خود آقا فرهاد باید از طریق رسانه‌ها از این موضوع با خبرشویم؟ نمی‌شد آقای رحیمی از سرمربی تیم دعوت می‌کرد که به باشگاه برود و بعد خیلی دوستانه این اتفاق می‌افتاد؟»

شاهرودی افزود: «فرهاد کاظمی در لیگ چهاردهم تیم را در لیگ برتر نگه داشت، تنها کسی هم که می توانست این کار را انجام دهد خود او بود. چه خوب بود مدیریت باشگاه طی مراسمی با دادن یک لوح از زحمات او در این مدت تشکر می‌کرد نه اینکه وی از طریق رسانه‌ها متوجه برکناری‌اش شود.»

مربی راه‌آهن افزود: «این اتفاقی که برای فرهاد کاظمی افتاد پیش از این برای علی دایی هم افتاده‌ بود و به طور حتم در آینده هم برای مربیان دیگر هم تکرار خواهد شد. ما مربیان چمدان به دست هستیم و چند ماهی میهمان باشگاهی هستیم و بعد از آن باشگاه می‌رویم.»

مربی راه‌آهن در ادامه و در خصوص حضور مهدی تارتار در راس کادر فنی این باشگاه گفت: «امیدوارم او در راه‌آهن موفق شود و بتواند کاری که فرهاد کاظمی در این تیم شروع کرده‌ است را به خوبی به پایان برساند.»

شاهرودی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا او به همکاری‌اش با باشگاه راه‌آهن ادامه می‌دهد یا نه گفت: «من کاپیتان مهدی تارتار بوده‌ام و شناخت خوبی از یکدیگر داریم. دیروز با او صحبت کردم، او نگفت که من را نمی‌خواهد اما گفت که دو تا سه دستیار به تیم اضافه خواهد کرد. طبق قانون تعداد مربیان یک تیم مشخص است. اگر شرایط مهیا بود ادامه می دهم اگر نبود برای کادر فنی جدید باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم.»

وی در پایان در خصوص بازی های آینده راه‌آهن گفت: «بازی سختی مقابل استقلال در لیگ برتر داریم. استقلال صدرنشین لیگ برتر است و تیم خوبی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند .امیدوارم تا پیش از این بازی بازیکنان و سرمربی جدید به شناخت خوبی از هم پیدا کنند تا در این بازی تیم نتیجه خوبی بگیرد.»

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*