اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6689
تاریخ انتشار: 1394/07/01 23:54
مرد جوان در دادگاه خانواده:
مرد جوان زمانیكه دید پدرزنش برای بار چهارم ازدواج می كند، تصمیم به جدایی از همسرش گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، چندی پیش مرد جوانی با مراجه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من به خاطر پدرزنم تصمیم به جدایی گرفتم. پدرزنم باعث خجالت و شرمندگی من است و دوست ندارم با چنین خانواده ای وصلت کنم.

وی افزود: وقتی با همسرم ازدواج كردم متوجه شدم که پدرززنم تا به حال سه بار ازدواج کرده و حالا باز هم می خواهد برای چهارمین بار ازدواج کند. او بعد از اینکه همسر اولش فوت کرده تا به حال دو بار ازدواج کرده و می خواهد باز هم ازدواج کند. پدرزنم با هر زنی که ازدواج می کند بعد از مدتی به اختلاف برمی خورد و از آنها جدا می شود. در این مدتی که من با همسرم ازدواج کرده ام دوبار ازدواج کرده و من هر بار هم برای خانواده ام داستانی سر هم می کنم تا آبرویم نرود. اما دیگر نمی توانم تحمل کنم. او باز هم می خواهد با زن دیگری ازدواج کند و می دانم که با این زن هم نمی تواند زندگی خوبی داشته باشد.

مرد جوان ادامه داد:هرچه سعی می کنم جلوی اینکارهای او را بگیرم فایده ای ندارد. هربار اعتراض می کنم هم همسرم و هم پدرزنم با من دعوا می کنند و می گویند که نباید دخالت کنی. خیلی وقت است که دارم به این موضوع فکر می کنم و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. می دانم که زندگی ما عاقبت خوشی ندارد و من نمی توانم این موضوعات را تحمل کنم.

در پایان قاضی همسر این مرد را به دادگاه احضار كرد تا صحبت های او را هم بشنود.‎

مرجع/باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:
طلاق ؛ دادگاه ؛ خانواده ؛ قاضی ؛ همسر ؛ زن ؛ پدر زن ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*