اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6745
تاریخ انتشار: 1394/07/05 16:25
رئیس دادگستری رامهرمز:
شهریار مقیمی مفرد: برخی افرادی که مغرضانه و به قصد تشویش اذهان عمومی، در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار غیرواقعی در این خصوص می کردند، شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، شهریار مقیمی مفرد رئیس دادگستری شهرستان رامهرمز گفت: به دنبال درگیری ماه گذشته در روستای پتک جلالی شهرستان باغملک، اقداماتی در خصوص جلوگیری از گسترش اختلافات و درگیری ها میان طوایف درگیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: پس از این درگیری بلافاصله اعضای شورای تأمین شهرستان های باغملک و رامهرمز ضمن حضور در محل حادثه، به صورت مشترک در روستای میداوود تشکیل جلسه دادند و تصمیات قاطعی برای برخورد جدی و قانونی با منازعین و عوامل درگیری و تدابیر امنیتی و انتظامی برای پیشگیری از بروز حادثه مشابه، اتخاذ شد.

مقیمی مفرد گفت: همچنین برای کنترل ویژه جهت جلوگیری از هرگونه درگیری، ایست بازرسی ثابت و گشت سایر توسط ناحیه مقاموت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در سطح شهرستان رامهرمز ایجاد شد.

وی تصریح کرد: با تعقیب و دستگیری منازعین که پس از درگیری وارد شهرستان رامهرمز شده بودند و همچنین محرکینی که ساکن این شهرستان هستند، تعدادی از آنان دستگیر و بازداشت شدند و با دعوت از معتمدین و بزرگان طوایف غیر درگیر و تشکیل جلسه با آنان، برای آرام کردن دو طائفه درگیر تلاش شد.

رئیس دادگستری شهرستان رامهرمز اظهار داشت: برخی افرادی که مغرضانه و به قصد تشویش اذهان عمومی، در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار غیرواقعی در این خصوص می کردند، شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند.

در درگیری مسلحانه روز بیست و سوم شهریورماه 94 میان دو طایفه م و م. م در روستای پتک شهرستان باغملک، 10 نفر کشته و تعدادی از ساکنان این روستا نیز زخمی شدند.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*