اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6747
تاریخ انتشار: 1394/07/05 16:48
فرمانده نیروی انتظامی بندر ماهشهر:
سرهنگ زبیدی اظهار نمود با اقدامات پلیس مبارزه مواد مخدر انتظامی شهرستان بندر ماهشهر مقدار 55 کیلو گرم تریاک در بندر ماهشهر کشف و ضبط شد

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت در راستای مبارزه با بلای خانمان سوز مواد مخدر و جلوگیری و مقابله با راه های نفوذ آن در شهرستان از یک دستگاه پژو 405 مقدار 55 کلیو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ظبط گردید.

سرهنگ زبیدی اظهار نمود با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و همچین پلیس مبارزه مواد مخدر انتظامی شهرستان بندر ماهشهر به یک دستگاه پژو405 در جاده امیدیه ماهشهر مشکوک شده و پس از توقف و بازرسی از آن مقدار 55 کیلو تریاک کشف و ضبط گردید که در این راستا یک نفر دستگیر شده و با پس از تشکیل پرونده ومحموله کشف شده و بررسی های لازم فرد دستگیر شده راهی دادگستری شد.

وی همچنین از کشف 17 فقره سرقت در شهرستان خبر داد و گفت : با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و آگاهی نیروی انتظامی بندر ماهشهر 4 سارق حرفه ای دستگیر شدند.

زبیدی خاطر نشان کرد 4 نفر سارق پس از خبر از منابع اطلاعاتی و همچنین پلیس آگاهی در مخفیگاهشان دستگیر شده و طی بازجوی های لازم و تخصصی به 17 فقره سرقت از انواع سیم برق، موبایل قاپی، وسایل منزل و خودرو اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده راهی دادگستری شدند

ایشان در پایان از شهروندان محترم خواستند تا هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اعلام دارند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*