اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6774
تاریخ انتشار: 1394/07/07 13:10
مشخصات خانواده جدید آزاده نامداری منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، آزاده نامداري دوشنبه ٦ مهرماه، با انتشار خبري در صفحه اینستاگرامش، ازدواج دوم خود را رسانه اي كرد که در فضای مجازی سجاد عبادی به عنوان همسر جدید وی معرفی شده اما تا کنون این مجری سابق نام همسر خود را افشا نکرده است.اعلام این خبر واکنشهای فراوانی را در صفحه اجتماعی نامداری به دنبال داشت.

همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی.

سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی(غیردولتی) مهر البرز است و پدرش قائم مقام و عضو هیات علمی همان دانشگاه.

پدر سجاد عبادی رحیم عبادی است که دارای سوابق طولانی در آموزش و پرورش است و مدتی مدیرکل آموزش و پرورش تهران بوده و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش هم در کارنامه او به چشم می خورد.او در دولت اصلاحات به ریاست سازمان ملی جوانان رسید.

مرحومه فریده ماشینی مادرسجاد عبادی که هم اکنون در قید حیات نیست فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد .خانم ماشینی در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.


افشاگری همسر اول شوهر آزاده نامداری +سند

در ادامه حواشی ازدواج جدید آزاده نامداری،مهسا آبونگر با انتشار تصویری از صفحه دوم شناسنامه خود درباره طلاق و ازدواج مجدد سجاد عبادی توضیحاتی را خطاب به آزاده نامداری و همسر سابق خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
آقاي سجاد عبادي!گل هايي كه هر سه شنبه برايش ميبردي از همان گل فروشي ميخريدي كه براي من هم در اين ٣ سال خريدي ؟!حرفهايي كه سر سفره عقد در گوشش گفتي از جنس همان حرفهايي بود كه در اين ٣ سال در گوشم زمزمه كردي ؟!راستي به او هم گفتي كه هميشه دوستش داري ؟!مردي كه سر قولش نماند مرد نيست ، پس حساب من با تو هيچ !
خانم نامداري عزيز، بانوي حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگي ام بودم كه تو آمدي من بودم و تو آمدي او ٢٢ شهريور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل هاي رز سفيدت عكس ميگذاري و روزهاست كه آينه و شمعدان خانه ي مشترك جديدت را به نمايش گذاشته اي حساب تو و خانواده هايي كه از هم پاشيدي با خدا

پ.ن: خدايا باز من ماندم و تو.به فريادم برس

پ.ن: اين عكس شناسنامه من است خدا با من است

منبع:انتخاب/


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*