اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6779
تاریخ انتشار: 1394/07/07 19:19
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرماهشهر:
بهروز محسنی: با حضور بموقع و تلاش آتش نشانان پس از خارج کردن ساکنین آتش مهار و از سرایت حریق به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آمد.

بهروز محسنی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرماهشهر در گفتگو با جلال کاووسی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان با اعلام این خبر افزود: با تلاش آتش نشانان دو زن ودو کودک گرفتاردرمیان دود و آتش دریک مجتمع مسکونی بسلامت به بیرون از ساختمان منتقل گردیدند .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر بیان داشت : در  آتش سوزی درجعبه برق مرکزی یک ساختمان 4 طبقه مسکونی در فاز 7 سبب گرفتارشدن دوزن ودوکودک از ساکنان آن در میان دود وآتش شد.

وی ادامه داد: درساعت 18 روز گذشته پس ازتماس با فوریتهای 125 ستادمرکزی آتش نشانی بلافاصله گروه امداد ونجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

محسنی بیان داشت: با حضور بموقع و تلاش آتش نشانان پس از خارج کردن ساکنین آتش مهار و از سرایت حریق به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آمد.

بهروز محسنی علت این حریق را فشار بار برق ساختمان ونهایتا آتش سوزی در جعبه مرکزی کنتر های برق مجتمع مسکونی اعلام کرد و بیان داشت بحمدالله این حادثه هیچگونه تلفات جانی در همراه نداشته است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*