اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6792
تاریخ انتشار: 1394/07/07 21:37
سرپرست پلیس آگاهی کهگیلویه وبویراحمد:
مردی 70 ساله ساعت 3 بامداد روز 17 شهریور ماه سالجاری زن و برادر زن خود را در یکی از روستاهای شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با اسلحه ساچمه زنی به قتل رساند و متواری شد.

عصرجهان: سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی که 19 روز پیش زن و برادر زن خود را کشته بود، بالاخره با تلاشهای گسترده کارآگاهان برای دستگیری و نا امن کردن محیط برای او، مجبور به تسلیم شد.

"سرهنگ خداکرم پاکروان" افزود: مردی 70 ساله ساعت 3 بامداد روز 17 شهریور ماه سالجاری زن و برادر زن خود را در یکی از روستاهای شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با اسلحه ساچمه زنی به قتل رساند و متواری شد.

وی اظهارکرد: به محض وقوع حادثه، پلیس آگاهی با سعه صدر و دقت نظر کافی اقدامات لازم را برای دستگیری قاتل آغاز کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارآگاهان با استفاده از ابزار تخصصی محل های اختفاء قاتل را در کوههای اطراف محل وقوع قتل که از وسعت زیادی نیز برخوردار است را شناسایی و چند عملیات شبانه روزی برای یافتن و دستگیری او در ارتفاعات صعب العبور انجام دادند به نحوی که تمامی مناطق و ارتفاعات برای قاتل ناامن شد.

سرهنگ پاکروان تصریح کرد: قاتل متواری که هر روز حلقه محاصره را برای خود تنگ تر می دید، بالاخره از مخفیگاه خود بیرون آمد و با فرستادن واسطه از پلیس آگاهی در خواست امان نامه کرد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس از این فرصت استفاده کردند و با شگردهای خاص خود متهم را به سطح شهر کشانده و محل اختفاء وی را ساعت ها به طور نا محسوس تحت مراقبت ویژه قرار دادند و قاتل وقتی متوجه شد هیچ راه گریزی ندارد خود را تسلیم کارآگاهان کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: قاتل بلافاصله به پلیس آگاهی منتقل و پیرامون چگونگی حادثه از او تحقیق بعمل آمد که نامبرده به قتل زن و برادر زن خود اقرار و انگیزه قتل را اختلافات خانودگی و ملکی اعلام کرد.

پاکروان اضافه کرد: با راهنمایی قاتل وسیله ارتکاب جرم که یک قبضه اسلحه ساچمه زنی فاقد شماره و مجوز بود، نیز کشف و قاتل و پس از تحویل به دادسرا روانه زندان شد./ایسنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*