اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6818
تاریخ انتشار: 1394/07/10 00:13
طي 24 ساعت گذشته
محموله 539 کيلوگرمي ترياک طي يک عمليات مشترک ماموران انتظامي شهرستان "لنده و بهمئی" کشف و ظبط شد

عصرجهان: فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از کشف 600 کيلوگرم موادمخدر و دستگيري هفت نفر از عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد افيوني طي چهار عمليات جداگانه در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سردار "غلامعباس غلامزاده " در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر ، اظهارداشت: ماموران انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد موفق شدند در چهار عمليات جداگانه، 7 هفت نفر از قاچاقچيان اصلي مواد افيوني را با 600 کيلوگرم انواع مواد مخدر شامل ترياک و حشيش دستگير کنند؛ در اين عمليات ها، پنج دستگاه خودروي سبک نيز توقيف شد.

وي ادامه داد: يکي از کشفيات عمده در عمليات ها، مربوط به محموله 539 کيلوگرمي ترياک بود که ماموران انتظامي شهرستان "لنده و بهمئي" طي يک عمليات مشترک موفق شدند سه دستگاه خودروي حامل ترياک  را که از محورهاي مواصلاتي استان کهگيلويه و بويراحمد به استان هاي مرکزي کشور برسانند، توقيف کنند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: پليس قاطعانه با هنجارشکنان برخورد مي کند و هيچ کس نمي تواند خود را از قانون و پليس رهايي دهد.

فرمانده انتظامي استان "کهگيلويه و بويراحمد " با تأکيد بر استمرار طرح هاي مقابله اي و برخورد با عاملان تهيه و توزيع مواد افيوني خاطرنشان کرد: پليس تمام توان خود را براي مقابله با سوداگران مرگ به کار خواهد بست.

برچسب ها:
تریاک ؛ مواد مخدر ؛ بهمئی ؛ لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*