اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6822
تاریخ انتشار: 1394/07/10 15:43
مهناز افشار، سهیلا رضوی و سارا بهرامی بازیگران اولین فیلم بلند سینمایی حمید رضا قربانی با عنوان موقت "خانه یحیی" شدند.

به گزارش عصرجهان، تسنیم نوشت: اولین فیلم بلند سینمایی حمید رضا قربانی با عنوان موقت "خانه یحیی" به تهیه کنندگی سید محمود رضوی هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و تا کنون حضور مهناز افشار، سهیلا رضوی و سارا بهرامی در این فیلم قطعی شده است.

حمید رضا قربانی که پیش از این ساخت فیلم تلویزیونی "سه ماهی" را به تهیه کنندگی سید محمود رضوی بر عهده داشته است، این روزها در دومین همکاری مشترک خود با رضوی مراحل پیش تولید فیلم جدیدش را پشت سرمی‌گذراند.

تا کنون حضور سه بازیگر زن این فیلم قطعی شده است. البته پیش از این در اخباری که توسط برخی رسانه ها منتشر شده به حضور علی مصفا اشاره شده است. اما تیم تولید این فیلم در حال مذاکره با مصفا هستند و هنوز قراردادی با این بازیگر بسته نشده است.

علی مصفا در حال حاضر مشغول خواندن فیلمنامه است و بعد از سفری که در پیش دارد، درباره حضورش در این پروژه تصمیم گیری خواهد کرد.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:کارگردان: حمیدرضا قربانی، نویسنده: آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری:هومن بهمنش، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:شیدا رشیدیان، مدیرتولید: محمد یمینی، دستیار اول کارگردان:پوپک مظفری، برنامه ریز:یاسر قارونی، دستیار اول فیلمبردار:همایون قربانی، دستیار طراح صحنه و لباس:جواد فاضلی، مدیرتدارکات:مهرداد زحمتکش، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی.

این فیلم محصول موسسه سینمایی سیمای مهر به تهیه کنندگی سید محمود رضوی ساخته خواهد شد.

حمیدرضا قربانی که پیش از این به عنوان تدوینگر و دستیار کارگردان در سینما فعالیت داشته است، در دومین جشنواره بین المللی فیلم های ویدئویی یاس و جشنواره بین المللی فیلم شهر جوایز متعددی را برای فیلم «سه ماهی» دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*