اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6834
تاریخ انتشار: 1394/07/11 17:22
به نظر می رسد سریال تجمع و نارضایتی کارگران شهرداری مسجدسلیمان در خصوص عدم پرداخت مطالبات خود همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، صبح امروز کارگران واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان در اعتراض به عملکرد شهرداری در عدم پرداخت ۵ ماه حقوق معوقه و همچنین عدم پرداخت ۶ ماه بیمه تامین اجتماعی  خود،  در محوطه شهرداری دست به تجمع زدند .

شایان ذکر است پیش از این در ماه های گذشته چندین بار تجمع اعتراضی در خصوص عدم پرداخت مطالبات خود از سوی کارگران شهرداری صورت گرفت.

یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار ما سفره دلش را باز کرد و اینگونه گفت: متاسفانه همسرم مبتلا به سرطان است و نیاز به شیمی درمانی دارد. درد بیماری همسرم از یک طرف و عدم توانایی در تامین مخارج درمان  همسرم و زندگیم از طرفی دیگر. شهرداری چندین ماه است که نه حقوقی پرداخت می کند و نه می توانیم دفترچه هایمان را تمدید کنیم.

کارگران دیگری که رنگ رخسارش نشان از محرومیت های فراوان دارد می گوید: شرمنده خانواده ام هستم .فرزندانم برای سال تحصیلی جدید با چشمان اشکبار راهی مدرسه شدند. برای مخارج روزمره مجبور به قرض از نانوا، سوپری محله و اقوام و فامیل هستیم .

یکی دیگر از کارگران خطاب به خبرنگار ما می‌گوید: تو را به خدا با صداقت دردل های ما را بنویس، شهرداری مسجدسلیمان چندین بار قول داد که حقوق ماه های گذشته پرداخت شود ولی متاسفانه چندین ماه هست که خبری نیست. و هر دفعه قول جدیدی به ما می دهد که هیچ کدام عملی نمی شود.

لازم به ذکر است مشکلات کارگران شهرداری مسجدسلیمان به گونه ای است که حاج آقای امینی امام جمعه دلسوز شهرستان در خطبه های نماز جمعه در ارتباط با عدم پرداخت حقوق به کارگران شهرداری اظهار داشت: تعجب می کنم در شهری که یک شهرداری کوچک دارد چندین ماه است به کارگرانش حقوق پرداخت نشده است.

چرا باید اینگونه باشد ؟؟ چرا باید پس از گذشت این همه مدت هنوز تکلیف زمین های ارتش مشخص نشده است ؟؟ این مطالبات برابری می کند با حقوق چندین سال پرسنل شهرداری، از روز اول به شورا جدید گفتم تلاش کنید روزنه های فساد و دزدی را ببندید و برای شهرداری درآمد زایی کنید.

رضا کریمی عضو شورای شهر در گفتگو با خبرنگار در ارتباط با مشکلات شهرداری مسجدسلیمان  و همچنین عدم پرداخت مطالبات کارگران اظهار داشت:  متاسفانه افرادی بیرون از شورا برای شورا تصمیم می گیرند. حاشیه ها و لج و لحبازی ها در شورا باعث عدم حل مشکلات شهری خواهد شد و تا موقعی که کشمکش بین اعضای شورا هست مشکلات و معضلات در شهر مسجدسلیمان پایان ندارد. مشکلات شهرداری فقط با تعامل پیگیری و هماهنگی همه اعضا شورا حل خواهد شد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با عدم همکاری شرکت نفت در پرداخت مطالبات معوق شهرداری  اظهارداشت : در جلساتی که با شرکت نفت گرفته شد قرار بر این شد که این مطالبات در قالب پروژه های تعریف شده و همچنین مبلغی بصورت اقساطی پرداخت کنند که متاسفانه تاکنون اقداماتی از سوی شرکت نفت صورت نگرفته است. و مطمئنا اگر این پول به شهرداری تزریق شود شاهد حل بسیاری از مشکلات شهرداری خواهیم بود.

قاسمی صالح بابری رییس اسبق شورای شهر در یکی از نشست های خبری با خبرنگاران از عدم عزم جدی در پیگیری مطالبات شرکت نفت و حل مشکلات شهری در شهرداری مسجدسلیمان انتقاد نمود.

کارگران شهرداری چشم امیدشان به مسئولان شهرداری و شورا است. تا مشکل عدم پرداخت حقوقشان حل شود و تا نانی بر سر سفره شان ببرند. و این مهم صورت نمی پذیرد مگر اینکه شورای شهر اختلافات داخلی خود را حل کنند و از حاشیه دوری کنند و از شهردار مسجدسلیمان بخواهند با قاطعیت و انگیزه بیشتری مطالبات معوق شهرداری وصول نماید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


cyrus
|
Iran
|
1394/07/12 11:33
  +0

  -0
پاسخ
خسته نبااااااشيد,,,
سايتتون بازتاب خوبى نسبت به اتفاقات شهرمون داره,,
خسته نباشيد واقعأ,,
شهروند مسجدسلیمانی
|
United States
|
1394/07/16 23:18
  +0

  -0
پاسخ
وقتی شهردار برای ماندن در سمت شهردار مسجدسلیمان دنبال مدیر هلال احمر است برای رایزنی نزد نماینده شهر دیگر فرصتی ندارد که به حقوق گارگران مظلوم فکر کند در عوض آن مدیر هم دنبآل زمین خواریست.
شهروند مسجدسلیمانی
|
United States
|
1394/07/16 23:18
  +0

  -0
پاسخ
وقتی شهردار برای ماندن در سمت شهردار مسجدسلیمان دنبال مدیر هلال احمر است برای رایزنی نزد نماینده شهر دیگر فرصتی ندارد که به حقوق گارگران مظلوم فکر کند در عوض آن مدیر هم دنبآل زمین خواریست.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*