اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6861
تاریخ انتشار: 1394/07/12 22:33
مبنای اصلی این انتخاب میزان تاثیرگذاری علمی این محققان در دنیای علم است که این تاثیرگذاری بر مبنای تعداد استنادهای انجام گرفته به مقالات آنها محاسبه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST)، پنج محقق برتر ایرانی را در پایگاه استنادی ISI معرفی کرد.

دکتر داود دومیری گنجی از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رشته مهندسی، دکتر مجید عشقی گردجی از دانشگاه سمنان در رشته ریاضیات، دکترمهدی دهقان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دو رشته مهندسی و ریاضیات، دکتر مهراورنگ قائدی از دانشگاه یاسوج در رشته مهندسی و دکتر سعید عباس بندی از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در رشته ریاضیات توسط پایگاه استنادی ISI به عنوان برترین محققان دنیا معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، مبنای اصلی این انتخاب میزان تاثیرگذاری علمی این محققان در دنیای علم است که این تاثیرگذاری بر مبنای تعداد استنادهای انجام گرفته به مقالات آنها محاسبه شده است.

پایگاه استنادی تامسون رویترز (ISI) در سال 2015 اقدام به معرفی دو هزار و 950 محقق برتر بین‌المللی کرده که این معرفی بر اساس فعالیت‌های پژوهشگران دنیا در دوره زمانی 2013-2003 میلادی صورت گرفته و تنها محققانی معرفی شدند که تولید علم آنها در زمره تولیدات علمی یک درصد برتر دنیا قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*