اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6926
تاریخ انتشار: 1394/07/17 21:12
اقدام تحسین برانگیز و بی بدیل مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
سازمانهای صنعتی و غیر صنعتی خوزستان از 23 سال پیش تا کنون از دادن حق آموزش و پرورش طفره می رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، بعد از 23  سال ، در تاریخ اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان تحت مدیریت  محمد  تقی زاده مدیر کل توانمند و پیگیر استان خوزستان حق آموزش و پرورش از  سازمانهای صنعتی و غیر صنعتی استیفا شد.

سازمانهای مستقر در جغرافیای استان خوزستان از 23   سال پیش تا  کنون ( از سال 71 تا فروردین 94 )  از دادن حق  آموزش و پرورش که با انواع مشکلات اعم از زیر ساختها و نیروی انسانی روبرو می باشد، طفره می رفتند.

در سال ۱۳۹۴  تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان با  حمایت و همراهی دکتر مقتدایی استاندار محترم استان خوزستان و سایر مدیران ذی ربط،  موفق به استیفای بخشی از این حقوق معوقه شدند.

در این راستا تا کنون ۳ میلیارد تومان از شهرداری اهواز و ۱۵ میلیارد تومان از صنعت نفت اخذ شده است و مبلغی معادل ۱۸۰ میلیارد تومان دیگر از سازمانهای مربوطه باقی مانده است.

امید بر آن است با واریز باقی مانده حق آموزش و پرورش استان خوزستان بتوان گامی موثر در راستای رفع محرومیتها و موانع موجود در توسعه سیستم آموزش و پرورش و همچنین تاکید مضاعف بر فلسفه تعلیم و تربیت برداشت.

این اقدام تقی زاده در تاریخ آموزش و پرورش استان بی بدیل و قابل تقدیر است، جا دارد اصحاب رسانه، متولیان امر و همه یاریگر این اقدام خدا پسندانه باشیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*