اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7085
تاریخ انتشار: 1394/07/28 22:53
آبی ها اول، دوم یا سوم؟
در صورت باخت استقلال مقابل حریف جنوبی، استقلال‌خوزستان با 18 امتیاز صدرنشین لیگ خواهد شد.

به گزارش عصرجهان به نقل از ورزش سه، آبی‌پوشان تهران در شرایطی فردا در تهران میزبان استقلال‌خوزستان خواهند بود که حتی یک تساوی به سادگی در صدرجدول حفظ می‌ کند.

 امروز سپاهان با 2 امتیازی که در انزلی از دست داد، 16 امتیازی شد که معدل پایینی برای قهرمان فصل گذشته لیگ محسوب می‌ شود. البته این یک امتیاز آنها را تا رده دوم جدول بالا آورده است اما این پله ممکن است فردا سپاهان را روی خود نبیند.

  • پیروزی استقلال تهران

 برد استقلال در بازی مقابل استقلال‌خوزستان این تیم را 20 امتیازی خواهد کرد و با اقتدار در صدرجدول لیگ نگه خواهد داشت. این برد از آنجا اهمیت دارد که فاصله استقلال را با مدعیانی مثل تراکتور به 7 امتیاز افزایش خواهد داد. همچنین استقلال در صورت پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان شاگردانی ویسی را با 15 امتیاز در رده های پایینی (چهارم) نگه خواهد داشت.

  • تساوی استقلال تهران

در صورت تساوی استقلال با استقلال‌خوزستان تیم پرویز مظلومی 18 امتیازی می‌ شود و باز هم در صدر باقی می‌ماند. درصورت کسب این نتیجه استقلال‌خوزستان 16 امتیازی می‌ شود اما نمی‌ تواند جای سپاهان را در رده دوم جدول بگیرد. البته پیروزی ذوب‌آهن در مسابقه فردا می‌ تواند این تیم را بالاتر از استقلال‌خوزستان قرار بدهد.

  •  شکست استقلال تهران

 در صورت باخت استقلال مقابل حریف جنوبی استقلال‌خوزستان با 18 امتیاز صدرنشین لیگ خواهد شد. همچنین با این نتیجه حتی مقام دومی استقلال هم ممکن است از دست برود چون در صورت پیروزی احتمالی ذوب‌آهن امتیازات این تیم با استقلال برابر خواهد بود(17) و به واسطه تفاضل بهتر بالاتر از استقلال قرار خواهند گرفت. تبعات شکست در بازی فردا خیلی بالاست و بنابراین شاگردان مظلومی تمام تلاش خود را برای کسب امتیازات لازم خواهند کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*