اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7088
تاریخ انتشار: 1394/07/28 23:38
دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان:
ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان افزود: دستگاه قضائی و انتظامی در هر شرایطی با کسانی که امنیت عمومی جامعه را به خطر بیاندازند به شدت و قاطعانه برخورد می نماید.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، 30 کیلو گرم ماده مخدر تریاک  در هندیجان کشف و ضبط شد.

ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان ضمن تائید این خبر در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این مقدار مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در وانت نیسان جاسازی شده بود. با دستور قضائی و اقدام پلیس آگاهی نیروی انتظامی بندر هندیجان کشف و ضبط شد. و در این خصوص یک نفر بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان همچنین افزود: در هفته گذشته 46 کیلو گرم حشیش از داخل یک دستگاه خودرو پراید کشف، و متهم ضمن اعتراف به جرم خود برابر قانون روانه زندان شد.

ارسلان کریمی دادستان بندر هندیجان همچنین از دستگیری سارقی که مبادرت به سرقت دوربین های مدار بسته اماکن عمومی، مسکونی و تجاری هندیجان می نمود خبر داد.

 وی افزود: متهم به سرقت های خود، از جمله سرقت دوربین مدار بسته مسجد جامع هندیجان اعتراف، و با قرار قانونی روانه زندان شد.

کریمی از شهروندان هندیجانی خواست در صورتیکه دوربین مغازه ها و یا منازل آنان به سرقت رفته با مراجعه به دادسرا اقدام به طرح شکایت کتبی نمایند.

این مقام قضائی با اشاره به کشف و ضبط 1320 بطری مشروبات الکلی در بندر هندیجان گفت یک نفر در این رابطه دستگیر شد و  تلاش برای دستگیری سایر متهمان در جریان است.

ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان در پایان با سپاس از فرماندهی نیروی انتظامی هندیجان، پلیس آگاهی و پلیس  گلوگاه افزود: دستگاه قضائی و انتظامی در هر شرایطی با کسانی که امنیت عمومی جامعه را به خطر بیاندازند به شدت و قاطعانه برخورد می نماید و از شهروندان هندیجانی خواست اطلاعات خود را در خصوص مواد مخدر، قاچاق کالا و دیگر جرائم به دادسرا و نیروی انظامی گزارش دهند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


احمد
|
Iran
|
1394/07/29 14:29
  +0

  -0
پاسخ
تشكر و سپاس از اقاي حكيمي كه ما را در ابن جريان باخبر نمودي

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*