اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7135
تاریخ انتشار: 1394/08/01 23:23
سخنگوی وزارت دفاع روسیه:
سر لشکر ایگور کوناشنکو: واشنگتن علاقه ای به تعمیق همکاری با مسکو در مبارزه تروریسم در سوریه نشان نداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سر لشکر ایگور کوناشنکو سخنگوی وزارت دفاع روسیه  در یک مصاحبه اختصاصی با کانال "RT" گفت: حملات نیروی هوایی روسیه در سوریه با هدف فلج حرکت تروریست ها در مناطق مختلف ادامه می یابد.

کوناشنکو (Konashenkov )روز جمعه 23 اکتبر گفت: در نتیجه، اجرای حملات هوائی روسیه در بخش های مختلف از قلمرو سوریه، حمص و حما، دمشق، رقه، دیر الزور شیوه های سازمان یافته داعش در سایت های تروریستی تضعیف گردید.

او توضیح داد که در این رابطه اطلاعاتی را از کانال های مختلف خط مقدم عراق و سوریه در هوا، زمین دریافت نمودیم.

به گفته وی، در این حملات مرکز مدیریت ها و فروشگاه های مواد منفجره، مهمات و کارگاه های آموزشی سلاح برای تولید و پردازش از بمب گذاران انتحاری مورد هدف قرار گرفت.

 سر لشکر ایگور کوناشنکو(Konashenkov) افزود: واشنگتن علاقه ای به تعمیق همکاری با مسکو در مبارزه تروریسم در سوریه نشان نداد.

اما با توجه به وجود هماهنگی نظامی  بین روسیه و آمریکا در سوریه  کوناشنکو تایید کرد که امضای یک سند در زمینه تضمین امنیت حرکات دو طرف در یک فضای سوریه مورد موافقت قرار گرفت.

او توضیح داد که همکاری عمیق ترین ممکن است در زمانی شکل بگیرد که خلبانان هواپیما در سرزمین تحت کنترل سازمان های تروریستی سقوط کند.

با این حال، سر لشکر ایگور کوناشنکو(Konashenkov) وجود کانال های ارتباطی بین مرکز دفاع ملی در روسیه، ستاد ارتش ترکیه، به منظور اطمینان از امنیت جو در منطقه مرزی سوریه و ترکیه گزارش شده است.

یک ارتباط مستقیم بین پایگاه نظامی روسیه Humaimam نیز از یک سو و نیروهای هوایی اسرائیل از سوی دیگر تاکید وجود دارد.

منبع: RT


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*