اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7154
تاریخ انتشار: 1394/08/03 19:23
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: سارقان طلا فروشی در کمتر از 24 ساعت در شهرستان سردشت دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سردار ناصر اصلانی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام گزارش اقدامات نیروی انتظامی در ماه محرم امسال اظهار داشت: خوشبختانه در طول 10 روز محرم در هیچ هیئت‌ مذهبی و دسته‌جات عزاداری مشکلی به وجود نیامد و حتی امسال نزاع و درگیری در دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی 70 تا 80 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به سرقت از طلافروشی در سردشت افزود: در ساعت 16، 29 مهر امسال شخصی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفته و خبر سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان ربط سردشت را داد.

اصلانی تصریح کرد: در این رابطه سه نقاب‌دار با پتک اقدام به شکستن شیشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ویترین و شلیک تیر هوایی به طلافروشی کرده‌ و با دو موتورسیکلت فاقد پلاک فرار کردند و به همین خاطر پس از حضور ماموران نیروی انتظامی، تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان سردشت بسته شد.

وی بیان کرد: متاسفانه این طلافروشی فاقد دوربین مداربسته و موارد امنیتی بوده و به علت نقاب‌دار بودن سارقان قابل شناسایی نبوده‌اند و در این رابطه پس از پرس‌وجو از شاهدان رد سارقان در جنگل یافت شد که دو موتور بدون پلاک که مشخص شد چند روز پیش، از شهرستان بانه ربوده شده بود به همراه لباس مخصوص که در جیب آنها دو انگشتر وجود داشت کشف شد.

فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این عملیات سه سارق به همراه یک راننده با خودرو پژو 405 از منطقه متواری می‌شوند و پس از بررسی کاراگاهان آگاهی، نیروی انتظامی به دو خانم که پیش از این به عنوان مشتری به طلا فروشی مراجعه کرده بودند، مظنون شده و با حکم قضایی این دو شخص در راه استان کردستان دستگیر می‌شوند.

وی اظهار داشت: در مجموع شش نفر در این رابطه دستگیر شده که سه نفر از آنها طراحی و اجرای نقشه را بر عهده داشته و سه نفر دیگر نیز با آنها همکاری داشته‌اند و در این زمینه یک کیلو گرم طلا معادل یک میلیارد تومان و یک قبضه اسلحه کلاشینکف یافت شده و این سارقان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

سردار اصلانی افزود: علاوه بر آن، این سارقان به یک سرقت ناکام در بانه نیز اعتراف کردند.

وی بیان کرد: پس از تمام صاحبان طلا فروشی‌ها و مغازه‌ها خواهشمندیم نصب دوربین مداربسته و سیستم هشدار دهنده مستقیم به پلیس و نصب شیشه‌های نشکن را مدنظر قرار دهند چون دوربین مداربسته در جلوگیری از سرقت کمک بسیاری می‌کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*