اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7201
تاریخ انتشار: 1394/08/06 00:05
مرد افغانی كه همسر و فرزندش را به آتش كشیده بود، با رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاكمه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،22 تیر سال 88 ماموران پلیس در جریان وقوع یك آتش سوزی مرگبار در پاكدشت قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد كه مرد افغان، پس از ریختن بنزین روی همسرش، قصد داشته او را به آتش بكشد اما كل خانه را آتش زده و فرزند 4 ساله اش نیز به همراه همسرش به قتل رسیده است.

با مشخص شدن این موضوع قاتل خیلی زود دستگیر شد و تحت بازجویی های قضایی و پلیسی قرار گرفت.

وی در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: من به همسرم مشكوك شده بودم و اصلا نمی توانستم این موضوع را تحمل كنم. برای همین تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. روز حادثه روی او بنزین ریختم ولی به خاطر آبگرم كن، كل خانه آتش گرفت و فرزندم هم جان خود را از دست داد. اما باور كنید قصد نداشتم فرزندم را به قتل برسانم.

با اعتراف این مرد، پرونده وی پس از صدور كیفرخواست، برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. این مرد در این شعبه محاكمه شد و به درخواست اولیای دم به قصاص محكوم شد. در حالیكه حكم به تایید قضات دیوان عالی كشور نیز رسیده و در حال اجرا بود، خانواده اولیای دم رضایت خود را اعلام كردند.

بنابراین متهم پس از گرفتن رضایت، صبح دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد و ابراز ندامت و پشیمانی كرد.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر كنند.

برچسب ها:
قتل ؛ محاکمه ؛ دادگاه ؛ پلیس ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*