اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7216
تاریخ انتشار: 1394/08/06 19:32
جزییات سرقت مسلحانه از طلافروشی شهر مشهد را بخوانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، ‌ امروز صبح ساعت 10،  در خیابان مفتح در منطقه طلاب شهر مشهد 3 سارق به یک طلافروشی به نام نگار حمله ور شدند.

2 نفر از سارقان که به اسلحه کمری، وینچستر و چاقو مجهز بودند قصد سرقت طلاجات داخل مغازه را داشتند که با مقاومت صاحب طلافروشی مواجه می‌شوند.

طبق گفته شاهدان عینی: این دو دزد بی‌رحم با ضربات چاقو صاحب طلافروشی را از پای درآورده و با سرقت مقدار 2.5 تا 3 کیلوگرم طلا توسط یکدستگاه خودروی پراید از محل متواری می‌شوند.

پلیس پس از حضور در محل و گردآوری اطلاعات اولیه و عکسبرداری از صحنه جرم متوجه شد که صاحب طلافروشی پسری 35 ساله و از اعضای اتحادیه صنف طلافروشان مشهد بوده است.

گفتنی است، مرحوم مجیدی (ساحب طلافروشی) قرار بود پس از ایام ماه محرم و صفر در مراسم خواستگاری شرکت کند و زندیگ مشترکی را با دختر موردعلاقه‌اش آغاز کند.

لازم به ذکر است، در طلافروشی مورد سرقت 2 شریک با یکدیگر فعالیت می‌کردند که زمان حادثه تنها یکی از آنان در مغازه بوده است.

سرهنگ حجت‌الله نیک‌مرام فرمانده انتظامی مشهد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پلیس تحقیقات خود را با کارآگاهان زبده آغاز کرده و خوشبختانه ماموران تاکنون به سرنخ‌هایی خوبی رسیده‌اند و به دستگیری افراد تبهکار نزدیک شده‌اند.

منبع/باشگاه خبرنگاران


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


مرد نگهبان
|
Iran
|
1394/08/06 21:50
  +0

  -0
پاسخ
اگرچه برای این طلافروش و خانواده اش متاسفم ولی به واقع باید برای تمام طلافروشهایی متاسف باشیم که توکل، انشاالله و ماشاالله را جایگزین تجهیز مغازه هاشون به سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان برای روز و سیستم ضد زورگیری مرد نگهبان برای سرقتهای شبانه از گاوصندوقها کرده اند.

تا جایی که یادم میاد ما با این جمله بزرگ شدیم که از تو حرکت و از خدا برکت، خوب پس چرا طلافروشها و دیگر صاحبین اماکن حساس فکر میکنند که سارقین هیچ وقت به سراغ آنها نخواهند رفت

در چنین مواقعی همه ضعف پلیس و نا امنی در کشور را بزرگ نمایی میکنند در حالی که انتظار از پلیس، توقعی احساسی و غیر منطقی است چرا که حتی اگر پلیس در هر طلافروشی، نگهبانی مسلح بگمارد، باز هم سرقت مسلحانه که قرار است اتفاق بیفته اتفاق خواهد افتاد

اگرچه یقینا هرچه وضعیت اقتصادی بدتر باشد آمار جرائم نیز بالاتر خواهد بود ولی در کشورهایی با تورم صفر هم انواع سرقت رایج است

در چنین حالتی نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان برای پیشگیری سرقتها در روز و سیستم ضد زورگیری و سرقت مرد نگهبان برای پیشگیری سرقتها در شب چاره
نهایی است که متاسفانه طلافروشیها با انشااله و ماشالله جایگزینش کرده اند
www.secupro.ir

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*