اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7260
تاریخ انتشار: 1394/08/08 17:34
رحمتی بازیکن کلیدی استقلال بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعا از نتیجه راضی‌ام، چون آخرین ثانیه مساوی کردیم.

عصرجهان: برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز خوشحال هستم ورزشگاه پُر شد. بازی بود که هر دو تیم تا تمام تلاش خود بازی کردند. با توجه به اینکه هر دو تیم می‌دانستند بازی جوانمردانه‌ای باید به نمایش بگذارند. باید از تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر شدند و تا دقیقه پایانی تشویق کردند تشکر کنم.

وی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که تا ثانیه پایانی کم نیاوردند و توانستیم مساوی شویم. قطعا استحقاق باخت را نداشتیم زیرا تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نورالهی تصریح کرد: بین دو نیمه احساس ناراحتی می‌کرد بعد دریافت گل صلاح دیدیم بیشتر صبر نکنیم همین مشکل را با عالیشاه داشتیم که توانش کم شده بود.

وی در مورد مسلمان گفت: قطعا از او راضی هستم، او دیر به تیم ما ملحق شد و با صبوری تمام مدتی را تحمل کرد تا آماده شود با تمریناتی که انجام داد استحقاق شرکت کردن به عنوان بازیکن ثابت را داشت.

برانکو در مورد اینکه آیا از نتیجه بازی راضی است گفت: بله، قطعا وقتی در ثانیه‌های پایانی مساوی می کنید راضی هستید به هر حال متاسفانعه 2 امکتیاز را از دست دادیم

وی در مورد درخشش سیدمهدی رحمتی خاطرنشان کرد: قطعا او عملکرد بسیار خوبی داشت. هشدار داده بودیم او بازیکن کلیدی برای تیمش بود.

برچسب ها:
استقلال ؛ پرسپولیس ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*