اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7285
تاریخ انتشار: 1394/08/10 00:54
رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری سه شرور به جرم اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و شرارت در رشت خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: سید رسول صمدی اظهار کرد: با شکایت‌های شهروندان ساکن رشت درباره اقدام‌های مجرمانه 3 شرور و ایجاد اخلال در نظم عمومی و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان و ساکنان محله‌های تختی، گلسار و مطهری، بلافاصله تیم‌هایی از اداره عملیات و اداره اراذل و اوباش این پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات در این زمینه مشخص شد که این 3 شرور به نام‌های "ح‌ـ‌ع" معروف به اشکان ترش‌عقل و "ب‌ـ ک" و "ع‌ـ‌ق" معروف به "علی مامان" هر کدام زورگیری و شرارت با سلاح سرد اقدام به عربده‌کشی و زورگیری در محله‌های مذکور می‌کنند و تا کنون چندین مرتبه به جرم تخریب اموال عمومی تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

صمدی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی دستور دستگیری متهمان صادر شد، بیان کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان برای دستگیری آنها وارد عمل شده که در سه عملیات جداگانه متهمان در مخفیگاه خود بازداشت شدند و برای تحقیقات بیشتر به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه هر 3 متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری، شرارت و ایجاد اخلال در نظم عمومی اعتراف کردند، یادآور شد: این سه نفر پس از تکمیل پرونده و صدور حکم راهی زندان شدند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*