اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7304
تاریخ انتشار: 1394/08/10 19:01
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران:
همایش حلقه های صادقین و ناصرین در ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.

به گزارش زینب محمدی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، همایش حلقه های صادقین و ناصرین ناحیه مقاومت بسیج گچساران در سالن نماز خانه این ناحیه برگزار شد.

 در این همایش که با شرکت پرسنل کادر و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تربیت و تکامل را نیاز همیشگی بشر خواند و گفت: انسان در سایه ارزشها است که می تواند به تکامل و پیشرفت واقعی دست یابد و این مهم زمانی محقق خواهد شد که انسان به تربیت خود توجه داشته و در فکر اصلاح خود باشد.

جهانگیر انصاری انس با قران و تفکر و تدبر در این کتاب آسمانی را نسخه شفا بخش برای بشر خواند و گفت: انسان مسلمان و شیعه باید زمینه انس و ارتباط خود با این کتاب آسمانی را فراهم نماید و از این کتاب نورانی بهرمند شود تا بتواند در این دنیا راه خود را شناخته و تا انتها به سلامت طی نماید.

وی صداقت، صبر، توکل، قناعت و عمل صالح را نشانه تربیت صحیح در انسان خواند و گفت: زمانی انسان مسیر تربیتی خود را به خوبی طی کرده که نتیجه عملش، عمل صالح باشد و دارای صفاتی از چون صداقت و صبر و تواضع باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران چهارده معصوم را الگوی رفتاری برای تمام بشریت خواند و پاسداران و سربازان را به توجه به احادیث این بزرگواران ومطالعه نهج البلاغه توصیه نمودند.

انصاری هدف از برگزاری این همایش را ضرورت توجه به مباحث تربیتی برای نیروها خواند و گفت: نیروی تربیت شده مکتبی است که می تواند در مشکلات با صبر و حوصله و ایثار و فداکاری کارها را به پیش ببرد و در امتحانات و آزمایش های این دنیا که برای همه پیش می اید سربلند بیرون آید.

(زینب محمدی)


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*