اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7329
تاریخ انتشار: 1394/08/12 00:08
زن جوانی نیمه شب شنبه گذشته در خانه اش در محله مجیدیه تهران به قتل رسید. پلیس در حالی تحقیقاتش را برای رمزگشایی از این جنایت آغاز کرده که هنوز مشخص نیست چه کسی و با چه انگیزه ای این زن را در خانه اش کشته است.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: حوالی ساعت 22 یکشنبه گذشته ماجرای کشف جسد زنی در خانه اش در محله مجیدیه در شرق تهران به کلانتری 190 مجیدیه گزارش شد.


با اعلام این خبر ماموران این کلانتری برای بررسی صحت و سقم ماجرا به آدرس مورد نظر رفتند و متوجه شدند زنی حدودا 30 ساله در حالی که کنار تخت خواب افتاده و شلواری دور گردنش پیچیده شده است به قتل رسیده است.

پس از مشخص شدن صحت گزارش، ماموران مراتب را به بازپرس کشیک قتل گزارش دادند. در ادامه تیمی از عوامل پزشکی قانونی و اکیپ حفظ صحنه جرم به همراه کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به دستور قاضی حسین پور، باپرس شعبه پنجم دادسرای ویزه امور جنایی پایتخت وارد صحنه جنایت شدند.

بررسی های اولیه حکایت از این داشت که زن جوان به همراه پسر 10 ساله اش در این خانه زندگی می کرده و مدتی بود که به عقد موقت مردی به نام رضا در آمده بود.

رضا در بازجویی های اولیه به ماموران گفت: من متاهل هستم و چند فرزند دارم. طاهره چند سال پیش همسایه طبقه بالایی خانه ما بود و همان موقع بود که از او خوشم آمد و می خواستم که با او ازدواج کنم اما همسر اولم متوجه ماجرا شد و به همین دلیل از طاهره خواستم که از ساختمان ما برود تا من برای او خانه ای بگیرم و کسی بویی از ماجرا نبرد. او هم موافقت کرد و از آنجا رفت.

این مرد ادامه داد: دو سالی بود که با هم صیغه بودیم و در این مدت ما هر روز همدیگر را می دیدیم و تلفنی هم صحبت می کردیم . آن شب من به خانه طاهره رفتم و او هم غذای نذری که از چند روز پیش داشت را گرم کرد و با هم خوردیم. بعد از آن هم با پسرش منچ بازی کردیم و حدود ساعت 10 و نیم شب من از خانه شان خارج شدم. فردا ظهر پسرش با من تماس گرفت و گفت که مادرش در خانه را برای او باز نمی کند وقتی با هم به خانه شان رفتیم هر چه زنگ زدیم طاهره در را باز نکرد. از خانه صدای تلویزیون می آمد اما طاهره جوابگو نشد. ما هم در خانه را شکستیم و وقتی داخل شدیم جسد طاهره را در حالی که یک پتو رویش کشیده شده بود پیدا کردیم.

ماموران در ادامه به تخقیق از پسر مقتول پرداختند. کودک 10 ساله ماجرای شب جنایت را اینگونه تعریف کرد: آقا رضا شب به خانه ما آمد و شام خوردیم من داشتم تلویزیون نگاه می کردم که خوابم برد و نمی دانم چه کسی مرا به داخل اتاقم مادرم برد و روی تخت او خواباند. من بیشتر شب ها کنار مادرم می خوابیدم. صبح که از خواب بیدار شدم خیلی دیرم شده بود و به سرویس مدرسه نرسیدم به همین خاطر 1000 تومان پول از کیف مادرم برداشتم و با اتوبوس به مدرسه رفتم. بعد از ظهر از مدرسه برگشتم و دیدم هر چی زنگ می زنم مادرم در را باز نمی کند به خاطر همین به خانه مادربزرگم که دو تا کوچه پایین تر است رفتم.

پسرک ادامه داد: از آنجا با آقا رضا تماس گرفتم و گفتم مادرم در را باز نمی کند . آقا رضا با من خیلی مهربان است و من هم او را خیلی دوست دارم . با هم به خانه آمدیم و در زدیم اما مادرم دررا باز نکرد. اقا رضا در خانه را شکست و من هم به او گفتم مادرم در اتاق خواب من است چون صبح او را دیدم که پای تخت من خوابیده بود.  اما وقتی سراغ مادرم رفتم او کشته شده بود.

در حال حاضر تحقیقات در رابطه با این پرونده به دستور قاضی حسین پور بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 27 تهران ادامه دارد و پلیس نیز یک مظنون را در همین رابطه دستگیر کرده است.

برچسب ها:
کشف جسد ؛ پلیس آگاهی ؛ قتل ؛ صیغه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*