اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7349
تاریخ انتشار: 1394/08/12 08:42
فرماندار شهرستان بهمئی:
فرماندار شهرستان بهمئی عنوان کرد: واحد بازرس فرمانداری به صورت مداوم از پروژه‌ها بازدید می‌کند و در صورت مشاهده مشکل به دستگاه مربوطه تذکر می‌دهد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: فرماندار شهرستان بهمئی بابیان اینکه کیفیت پروژه‌ها را فدای کمیت آنها نمی‌کنیم، گفت: پروژه‌های مشکل دار در بهمئی تعطیل می‌شوند.

سلطان علی رحمانی در نشست شورای فنی کهگیلویه وبویراحمد،با بیان اینکه، 32 پروژه عمرانی در حال حاضر در شهرستان بهمئی در حال اجرا است ، افزود : کیفیت پروژه‌ها را فدای کمیت آنها نمی‌کنیم.

وی بابیان اینکه بعضی از پروژه ها از محل اعتبارات ملی هستند،عنوان کرد: باید در بحث کیفیت دقت شود و از پیمانکاران کاردان استفاده و پروژه‌ها مستندسازی شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

رحمانی با اشاره به اینکه وجود مهندس ناظر مقیم در پروژه ها یک امر ضروری است،ابراز کرد: متأسفانه بعضی از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی ناظر مقیم ندارند.

وی بابیان اینکه قطعه اول راه لیکک بهمئی به بهبهان،ساختمان فرمانداری و بعضی از پروژه ها ایراداتی دارند،بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که دستگاه‌های مجری نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

فرماندار شهرستان بهمئی عنوان کرد: واحد بازرسی فرمانداری به صورت مداوم از پروژه‌ها بازدید می‌کند و در صورت مشاهده مشکل به دستگاه مربوطه تذکر می‌دهد.

رحمانی بابیان اینکه بیمارستان یک پروژه مهم است و باید از نظر زیرساختی به صورت ویژه بررسی شود،ابراز کرد: مشکل بیمارستان بهمئی در پیک است و استاندارد نیست.

وی تصریح کرد: حتی اگر پروژه‌ای از اعتبار بالایی برخوردار باشد در صورت مشاهده نواقص آن پروژه تعطیل می‌شود.

برچسب ها:
فرماندار بهمئی ؛ رحمانی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*