اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7351
تاریخ انتشار: 1394/08/12 18:59
اختلاف شهردار لیکک و فرماندار بهمئی
شهردار لیکک و فرماندار بهمئی با مصاحبه های آتشین به جان هم افتادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، سلطانعلی رحمانی در نشست شورای فنی کهگیلویه وبویراحمد،با بیان اینکه، 32 پروژه عمرانی در حال حاضر در شهرستان بهمئی در حال اجرا است ، افزود : کیفیت پروژه‌ها را فدای کمیت آنها نمی‌کنیم.

وی بابیان اینکه بعضی از پروژه ها از محل اعتبارات ملی هستند،عنوان کرد: باید در بحث کیفیت دقت شود و از پیمانکاران کاردان استفاده و پروژه‌ها مستندسازی شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

رحمانی با اشاره به اینکه وجود مهندس ناظر مقیم در پروژه ها یک امر ضروری است،ابراز کرد: متأسفانه بعضی از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی ناظر مقیم ندارند.

وی بابیان اینکه قطعه اول راه لیکک بهمئی به بهبهان،ساختمان فرمانداری و بعضی از پروژه ها ایراداتی دارند،بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که دستگاه‌های مجری نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

فرماندار شهرستان بهمئی عنوان کرد: واحد بازرسی فرمانداری به صورت مداوم از پروژه‌ها بازدید می‌کند و در صورت مشاهده مشکل به دستگاه مربوطه تذکر می‌دهد.

رحمانی بابیان اینکه بیمارستان یک پروژه مهم است و باید از نظر زیرساختی به صورت ویژه بررسی شود،ابراز کرد: مشکل بیمارستان بهمئی در پیک است و استاندارد نیست.

وی تصریح کرد: حتی اگر پروژه‌ای از اعتبار بالایی برخوردار باشد در صورت مشاهده نواقص آن پروژه تعطیل می‌شود.

واکنش شهردار به مصاحبه فرماندار:
امین جهانیانی شهردار لیکک در گفتگو با یکی از سایت های محلی با اشاره به اینکه در مقابل خواسته های غیرقانونی فرماندار شهرستان بهمئی کوتاه نمی آیم گفت: از روزی که آقای رحمانی بعنوان فرماندار بهمئی منصوب شدند در محافل عمومی و رسانه ها به تخریب اینجانب اقدام نموده است.

مهندس جهانیانی با بیان این مطلب افزود: تا کنون در دو جلسه ای که با فرماندار داشتم تاکید کردم که هدف ما باید خدمت رسانی به شهر محروم و مردم آن باشد نه موضع گیری و تخریب یکدیگر.

وی با بیان اینکه اگر من نتوانستم خواسته های آقای رحمانی را اجابت کنم، یا خواسته های وی خلاف قانون بود و قانون اجازه چنین کاری را به ما نمی داد، یا توان مالی شهرداری لیکک اجازه انجام چنین عملی را به شهرداری نمی دهد.

شهردار شهر لیکک تصریح کرد: مردم شهرستان بهمئی بطور کامل مسائل و خدمات مسئولان را رصد کرده و عملکرد همه مدیران بخصوص در بخش خدمات رسانی در حوزه عمرانی را می بینند.

این مسئول اظهار داشت: امیدوارم فرماندار شهرستان پیش از مصاحبه با رسانه ها و صدا و سیمای مرکز استان در مورد کیفیت پایین پروژه های شهرداری، از طریق دفتر فنی استانداری کیفیت بالای پروژه ها را بررسی نماید.

جهانیانی با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز استان نیز گفت: از صدا و سیمای مرکز استان انتظار می رود بجای پخش مصاحبه های بعضا مغرضانه، حقایق و مستندات موجود را به اطلاع مردم برساند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


مهدی
|
Iran
|
1394/08/12 19:18
  +1

  -2
پاسخ
درود بر مهندس امین جهانیانی شهردار جوان و مجرب بهمئی-فرماندار فقط بر اساس منافع جناحی حرف می زند ومتاسفانه مشاوره های غلطی به وی داده می شود.
ناشناس
|
Iran
|
1394/08/12 19:19
  +3

  -1
پاسخ
تشکر از زحمات رحمانی فرماندار دلسوز و مردمی ک ظرف چندماه کمک های زیادی ب مردم کرد
جواد
|
Iran
|
1394/08/12 21:41
  +2

  -1
پاسخ
درود بر مهندس امین جهانیانی شهردار لیکک
علی
|
Iran
|
1394/08/12 23:38
  +3

  -0
پاسخ
امین جهانیانی شهردار لیکک: از فرماندار شهرستان بهمئی جناب آقای رحمانی به دلیل اظهاراتم عذر خواهی می کنم .
میهمان
|
Iran
|
1394/08/13 07:39
  +2

  -0
پاسخ
فرماندار بهمی انسان شایسته و لایقی هست حتما اقایون صورت وضعیت بالا دادن و کار فرمالیته انجام دادن
همش کارکسانی که یا هم شهرداری جیتش خالی می کنید
اقای شهردار چرا حقوق کار گرای شهرداری نمیدین تا جهار ماه ایا کسی که کار می کن باید بداز 4ماهحقوقب
بگیر از کجا جواب زن بچهه هایش را بد این روش کار نیست
تقی
|
Iran
|
1394/08/13 07:41
  +0

  -1
پاسخ
اقا مهدی
فرماندار مسول باید جوابگو باش
ممد
|
Iran
|
1394/08/13 22:42
  +2

  -0
پاسخ
فرماندار درست میگه تمامی اسفالتهای ریخته شده توسط شهرداری و راه وترابری با کیفیت پایین و پراز چاله......میباشند


ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*