اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74256
تاریخ انتشار: 1395/08/06 01:14
جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان شادگان با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان برگزار شد

عصرجهان-جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان شادگان  به ریاست بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور محمد حری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و کلیه اعضا  بمنظور بررسی روند استقرار هیات های مذهبی در طول مسیر پیاده روی به سمت قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) وگرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بهروز فرج اللهی  فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل ،اظهار داشت: تمامی ادارات و دستگاهها باید خودشان را در قبال پدافند غیر عامل مسئول بدانند و  در این حوزه مدیران شهرستان و همه دستگاههای امدادی و خدماتی باید برنامه ریزی لازم را داشته باشند.


فرماندار شادگان بر اهتمام کلیه ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان در راستای هرچه با شکوهتر برگزار نمودن مراسمات بزرگداشت اربعین حسینی تاکید کرد و گفت : کلیه ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان باید با هماهنگی و برنامه ریزی لازم جهت خدمات رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) که از طریق راههاتی منتهی به این شهرستان ورود میکنند اقدام نمایند.
فرج اللهی در پایان بر ضرورت انجام بازدید مسمتر از قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) محل برگزاری همایش پیاده روی روز اربعین حسینی در شهرستان بمنظور ساماندهی وضعیت عمرانی ، بهداشتی  وزیست محیطی آن در جهت خدمت رسانی به زوار اربعین  که سالانه هزاران نفر در انان بصورت پیاده روی عازم می شوند را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است ، جهت تسهیل پیشبرد اهداف ستاد بزرگداشت اربعین حسینی در شهرستان شادگان 8 کمیته تخصصی تشکیل شده شامل کمیته فرهنگی، کمیته پشتیبانی، کمیته حمل و نقل، کمیته انتظامات، کمیته اطلاع رسانی، کمیته بهداشت و درمان، کمیته محیط زیست و کمیته جذب مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه تشکیل شده است

ارسال کننده خبر/ناصر حکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*