اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74315
تاریخ انتشار: 1395/08/08 00:44
اگر قبلا ما مخالفان احتمالی خود را به طور خلاصه، دشمن میخواندیم الان وقت آن رسیده است که این دشمنان را طبقه بندی کنیم. این طبقه بندی بسیار ساده است و دشمنان ما به 3 گروه تقسیم بندی می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، معاون نخست وزیر روسیه "دیمیتری راگوزین"، دشمنان احتمالی روسیه را بر اساس قدرت نظامی و آتشبار ارتش، به سه گروه تقسیم کرد. برای مقابله با هر کدام از این گروه ها، تکنیک های خاص و ویژه ای نیاز است.
راگوزین در این رابطه اعلام کرد: اگر قبلا ما مخالفان احتمالی خود را به طور خلاصه، دشمن میخواندیم الان وقت آن رسیده است که این دشمنان را طبقه بندی کنیم. این طبقه بندی بسیار ساده است و دشمنان ما به 3 گروه تقسیم بندی می شوند.


گروه اول دشمنانی هستند که از نظر فن آوری و قدرت نظامی از ما قدرتمند تر و بالاتر هستند.
گروه دوم تقریبا هم سطح ما هستند و گروه سوم از نظر قدرت از ما پایین تر بوده و تهدید خفیفتری برای ما به شمار می آیند." او در این طبقه بندی به طور خاص از گروهک تروریستی داعش نام برد و اعلام کرد که گروه سوم می تواند دولت و یا یک کشور نباشد.
به گفته "راگوزین"، برای مقابله با هر گروه، باید از متد های خاص برای اقدام متقابل استفاده نمود. برای گروه اول "درگیری هسته ای و جنگ افزارهای هوافضا"، برای گروه دوم "استفاده از نیروهای مسلح با اهداف کلی" و برای گروه سوم " استفاده از نیروهای واکنش سریع" مناسب خواهد بود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*