اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74392
تاریخ انتشار: 1395/08/10 20:20
فرماندار شادگان:
بهرو فرج اللهی: از مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان انتظار می رود در استخدام های جدیدی که در آموزش و پرورش که براساس آزمون، سنوات خدمت و یا هر نوع شیوه استخدامی دیگر، آموزش و پرورش شهرستان شادگان را در اولویت قرار دهند و توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فرماندار شادگان در همایش بررسی اولویتهای توسعه آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مدیران استانی و شهرستانی  در محل سالن اجتماعات شهید مدرس برگزار شد ، ضمن تاکید بر ضرورت حل مشکل کمبود  نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان ، گفت: حل مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش این شهرستان نیازمند توجه ویژه مدیر کل محترم  آموزش و پرورش خوزستان است.


 همایش بررسی اولویتهای توسعه آموزش و پرورش شهرستان  با حضور مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، تقي زاده مدير كل آموزش و پرورش خوزستان رضایی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان،مسئولان ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان  در سالن  اجتماعات شهید مدرس  برگزار شد.
بهرو فرج اللهی فرماندار شادگان در این گردهمائی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و فرا رسیدن  هفته بسیج دانش آموزی گفت: شهید فهمیده به گفته امام راحل (ره) رهبر 13 ساله کشور جمهوری اسلامی ایران است و آموزگاران محترم در خصوص استفاده از الگوی شهید فهمیده و بویژه شهید بهنام محمدی که از شهدای نوجوان استان خوزستان است بهره کافی را برده و  به دانش آموزان معرفی نمایند.
نماینده دولت در شهرستان شادگان با اشاره به هفته پدافند غیر عامل نیز اظهار داشت: بالاترین هدف در پدافند غیر عامل افزایش رضایت مندی مردم است که در حوزه آموزش و پرورش، فرهنگیان و آموزگاران عزیز می توانند با استفاده از شیوه های نوین  تدریس و بالابردن کیفیت آموزشی در این مهم مشارکت نمایند.


فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان  با بیان اینکه حل مشکل کمبود نیروی انسانی در  آموزش و پرورش این شهرستان نیازمند توجه ویژه مدیر کل محترم  آموزش و پرورش خوزستان است  گفت:  از مدیر  کل آموزش و پرورش خوزستان  انتظار می رود در استخدام های جدیدی که در آموزش و پرورش  که براساس آزمون، سنوات خدمت و یا  هر نوع شیوه استخدامی دیگر، آموزش و پرورش شهرستان شادگان را در اولویت قرار دهند و توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.
فرماندار شادگان با تاکید بر لزوم  رفع مشکلات فضای آموزشی گفت:انتظار می رود مدیران کل محترم آموزش و پرورش و نوسازی مدارس  استان خوزستان در رفع مشکلات ،  تامین  امکانات و تجهیزات و افزایش فضای فیزیکی، آموزشی  همکاری بیشتری داشته باشند.
فرج اللهی فرماندار شادگان  به اهمیت برگزاری کلاس‎های تقویتی آمادگی کنکور دانش آموزان این  شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تشکیل این کلاس ها امسال  سهم دانش‎آموزان شادگانی  درکنکور سال آینده  در رشته های مختلف ،  به ویژه رشته های پزشکی و رشته های پیرا پزشکی که نیاز شهروندان در دراز مدت است سهمیه خوبی کسب شود.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*