اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74430
تاریخ انتشار: 1395/08/12 00:08
توسط مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی صورت گرفت؛
سید امید شهیدی‌نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دستور به اخراج خبرنگاران از محل برگزاری جلسه داد

عصرجهان-خبرنگاران حاضر در جلسه شورای راهبردی صنایع پتروشیمی به دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از این جلسه اخراج شدند.
فارس گزارش داد:جلسه شورای راهبردی پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و استاندار خوزستان و مدیران ارشد پتروشیمی و شهرستان در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از دقایقی پیش آغاز شد.
در حالی که از پیش توسط استانداری خوزستان برای حضور خبرنگاران هماهنگی صورت گرفته بود و فرماندار شهرستان بندر ماهشهر نیز بر حضور خبرنگاران در این جلسه تأکید داشت، اما سید امید شهیدی‌نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دستور به اخراج آنها از محل برگزاری جلسه داد.
شایان ذکر است مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران صبح امروز در جلسه مشترک مدیران ارشد صنایع پتروشیمی و استاندار خوزستان با بیان اینکه احداث منطقه ویژه هزینه زیادی دارد اظهار کرد: دولت باید در این بخش سرمایه‌گذاری کند، زیرا بخش خصوصی ورود نمی‌کند و همه هزینه‌ها متوجه دولت است.
وی با اشاره به اینکه مناطق ویژه و زیرساخت‌های موجود را دولت ایجاد کرده است، افزود: در ماهشهر هم ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش صنعت پتروشیمی وجود دارد که از نصف ظرفیت موجود استفاده می‌شود.
معاون وزیر نفت با اشاره به این موضوع که از نیمی از ظرفیت یوتیلیتی فجر یک و 2 از بهره‌گیری می‌شود خاطرنشان کرد: رشد و توسعه‌ای که در چند سال اخیر در ماهشهر و بندر امام صورت گرفته بسیار قابل توجه بوده و باید افزایش پیدا کند.
شاهدایی اضافه کرد: صنعت پتروشیمی در انجام مسؤولیت‌های اجتماعی پیشتاز بوده و باید در جهت توسعه پایدار و همگن تلاش کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: توسعه ناهمگنی ایجاد شده و شهرها متناسب با توسعه پتروشیمی‌ها نبوده و باید این وضعیت تغییر کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*