اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74433
تاریخ انتشار: 1395/08/12 01:17
بعد از ازدواجم ساکن قیطریه شدم. البته هنوز دارم سعی میکنم بی معرفت نباشم

به گزارش عصرجهان،بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از کودکی‌اش در اینستاگرام، به زندگی کردن خود در محله‌ای پایین شهر افتخار کرد.
او در این باره نوشت: «یک سالگی من. در محله مهرآباد جنوبی به دنیا امدم، شاید دوزار مرام معرفتی که حالیمونه ازهمون جنوب شهری بودنمونه و افتخار میکنم که با بچه‌های جنوب شهر بزرگ شدم. جوانی در شهرک ژاندارمری گذشت و بعد از ازدواجم ساکن قیطریه شدم. البته هنوز دارم سعی میکنم بی معرفت نباشم.»


بیو گرافی بهنوش بختیاری- Behnoosh Bakhtiari
بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. مادرش اهل شهر قم می‌باشد. او در تیر ماه ۱۳۸۷ با محمدرضا آرین ازدواج کرد و تا کنون همسر اوست. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.


دنیای بازیگری:
بهنوش بختیاری قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شد. در کنار آن در مدرسه رسام هنر یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراند. سرانجام سال 1375 در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شد.
او از  چند مجموعه داستانی تلویزیونی پربیننده مانند شبهای برره (در نقش لیلون) و زندگی به شرط خنده در میان مردم به محبوبیت رسید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*