اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74434
تاریخ انتشار: 1395/08/12 11:34
رئيس اداره گاز بهمئی خبر داد:
روح الله فتحی: هدف از برگزاری این مانور افزایش سطح آگاهی عمومي در حوزه های بحران وامنیت ، ایمن‌سازی منابع و زیرساخت‌های ضروری موجود، حفظ منابع، کاهش آسیب‌پذیری، هم‌افزایی برای جایگزینی منابع، دفاع غیر نظامی، افزایش آستانه تحمل ملی ذكر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،به منظور چابك سازي سازمان و ميزان سنجش و توانائي نيروهاي امدادي اداره گاز بهمئي مانور پدافند غیرعامل در منطقه گچ بلند  اين شهرستان برگزار شد.
مهندس روح الله فتحی رئيس اداره گاز بهمئی، در اين مانور كه با حضور ادارات و نهادهاي شهرستان بهمئي برگزار شد  با بيان اينكه ، پدافند غیرعامل به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم خود را در زمینه های مختلف از جمله حوادث احتمالی آماده کنیم گفت: در راستای پدافند غیر عامل تمام دستگاه های اجرایی باید بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعا وارد عمل شده و از بحران جلوگیری کنند.
روح الله فتحی رئيس اداره گاز بهمئی با بيان اينكه ،  هر جامعه ای نیاز دارد که در راستای پدافند غیرعامل آموزش های همگانی را برگزار کند وپدافند غیر عامل باید در تمام طول سال مورد نظر مدیران و برنامه ریزان آموزشی و پژوهشی قرار گیرد افزود : آگاهی رسانی به مردم و شناساندن پدافند غیرعامل به آن‌ها باعث می‌شود که آسیب پذیری در هنگام تهدیدات کاهش یابد.
سلطانعلي رحماني فرماندار بهمئی همچنين  با بيان اينكه ، پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه‌ای است که سبب بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری و تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل در مقابل تهدیدات احتمالی می‌شود گفت: تهیه جزوات، تراکت و بروشور در جهت آموزش عمومی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل و همچنین برگزاری جلسات توجیهی و همایش در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های پدافند غیرعامل در شهرستان بهمئي است.
هدف از برگزاری این مانور  افزایش سطح آگاهی عمومي در حوزه های بحران وامنیت ، ایمن‌سازی منابع و  زیرساخت‌های ضروری موجود، حفظ منابع، کاهش آسیب‌پذیری، هم‌افزایی برای جایگزینی منابع، دفاع غیر نظامی، افزایش آستانه تحمل ملی  ذكر شد.

مسلم مختاری/ خبرنگار


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*