اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74474
تاریخ انتشار: 1395/08/13 19:12
در این پرونده از اظهارات چند شاهد هم استفاده شده است. یکی از آنها فردی به نام تیفانی است که مسوول جذب زنان و دختران جوان به میهمانی‌های اپستاین بوده است. او گفته است که شاهد بوده که ترامپ بارها به شاکی با نام مستعار جین دو تجاوز کرده است

دونالد ترامپ با اتهامات جنسی متعددی روبروست و برای اولین بار زنی او را متهم کرده که زمانی که تنها ۱۳ سال داشته مورد تجاوز جنسی این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، این زن به نام "جین دو" می‌گوید که دونالد ترامپ سال ۱۹۹۴ در یک میهمانی واقع در آپارتمانی در نیویورک به او تجاوز جنسی کرده است. این آپارتمان متعلق به یک میلیاردر سرمایه‌گذار به نام جفری اپستاین بوده که خودش در یک رسوایی جنسی در سال ۲۰۰۸ محکوم شد.
شاکی جدید ترامپ قرار بود که عصر چهارشنبه یک کنفرانس خبری تشکیل دهد اما در آخرین دقایق به دلیل آنچه "دریافت تهدیدات بی‌شمار" برشمرد، آن را لغو کرد. چنی میسون، وکیل جین در دادگاه نیویورک تشکیل پرونده داده است و می‌گوید که ترامپ باید پاسخگوی این اتهامات باشد.
در این پرونده از اظهارات چند شاهد هم استفاده شده است. یکی از آنها فردی به نام تیفانی است که مسوول جذب زنان و دختران جوان به میهمانی‌های اپستاین بوده است. او گفته است که شاهد بوده که ترامپ بارها به شاکی با نام مستعار جین دو تجاوز کرده است. ترامپ تمامی این اتهامات را رد کرده است.
طبق تعریف کنوانسیون حقوق کودک، یک کودک انسانی است که سن هجده سالگی را هنوز تمام نکرده است؛ مگر اینکه سن بلوغ از نظر حقوق جاری در کشورهای مربوطه زودتر تعیین شده باشد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*