اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7450
تاریخ انتشار: 1394/08/18 19:50
این خانواده جهت روشنائی و گرمای منزل خود همانند گذشته از چراغ علاالدین و گرد سوز نفتی استفاده می نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، اعضای خانواده ای در شهرستان بهمئی هنوز با چراغ نفتی شب را به صبح می رسانند.

این خانواده که تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بهمئی هستند در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند ما دارای دو فرزند  پسر هستیم و با توجه به توان مالی خود اقدام به ساخت دو اتاق نمودیم.اما هنوز نتوانستیم هزینه های پروانه ساخت شهرداری را پرداخت نمائیم.

وی افزود: به دلیل نداشتن پروانه ساخت از داشتن آب و برق محروم ماندیم. و جهت روشنائی و گرمای منزل خود همانند گذشته از چراغ علاالدین و گرد سوز نفتی استفاده می نمائیم.

وقتی خبرنگار ما پرسید که حداقل جهت جلوگیری از ورود سرما و باد و باران در و پنجره های ساختمان را نصب نمائیید. این که نیازی به اخذ مجوز ندارد. آنان در پاسخ اظهار داشتند: توان خرید در و پنجره  نداریم و مجبوریم با استفاده از تکه پارچه ها در و پنجره خود را بپوشانیم.

خبرنگار ما در ادامه سئوال نمود با توجه به اینکه تحت پوشش کمیته امداد هستید آیا از طرف این نهاد کمکی به شما شده است؟ پدر خانواده در پاسخ عنوان داشتند: چندین بار کمیته امداد بهمئی سرکشی نموده ولی هیچگونه کمکی به ما در این خصوص نشده است.

لذا از خیرین محترم استدعا داریم در راه محرومیت زدایی به این خانواده فقیر و بی بضاعت کمک نمایند.

شهرستان بهمئی به مرکزیت لیکک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


مهمان
|
Iran
|
1394/08/19 10:10
  +0

  -0
پاسخ
خوب صبر می کردن خونه تکمیل می شد بعد میومدن.
ممد
|
Iran
|
1394/08/20 22:54
  +0

  -0
پاسخ
مدیر محترم سایت فقط نوشتی خیرین کمک کنند ادرسی تلفنی..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام. در صورت تمایل به کمک با این شماره تلفن تماس بگیرید. چون به جهت رعایت حرمت و کرامت انسانی از بردن نام و شماره فرد موصوف گزارش معذوریم.

09168181285

کارمند
|
Iran
|
1394/08/20 23:05
  +0

  -0
پاسخ
اداره برق شهرستان در صدد نصب انشعاب برق این خانوده است

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*