اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74597
تاریخ انتشار: 1395/08/18 19:12
عامل جنایت مسلحانه شهر تبریز پس از فرار در تهران دستگیر شد و ادعای بی گناهی کرد.

به گزارش رکنا، 9 آبانماه سال جاری ماموران پلیس تبریز در جریان تیراندازی مرگبار به خودروی آزرا قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه جنایت حاضر شدند.
ماموران با حضور در صحنه پی بردند که راننده خودروی آزرا در جریان این تیراندازی به کام مرگ فرو رفته است و زنی که در صندلی جلو نشسته بود با مرگ دست و پنجه نرم می کرد و کودکی که از ترس اشک می ریخت که ماموران خیلی زود زن جوان را به بیمارستان انتقال دادند.
تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل این تیراندازی کلید زده شد و ماموران پس از 48 ساعت وقتی زن جوان از حالت کما بیرون آمد هدف تحقیق قرار گرفت.


زن 48 ساله به ماموران گفت: همراه شوهر صیغه ای و فرزندم داخل خودروی آزرا بودیم و زمانیکه جلو در خانه منتظر بودیم که در پارکینگ باز شود شهرام همراه 3 مرد دیگر جلوی ما را گرفتند و شهرام با اسلحه ای که در دست داشت اقدام به تیراندازی کرد و دیگر هیچ چیزی به یاد ندارم.
وی گفت: شهرام دوست شوهر صیغه ای ام بود قصد داشت با من رابطه برقرار کند که من مخالفت کردم و او به همین خاطر برای انتقام گیری دست به این کار زده است.
بدین ترتیب ماموران با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که شهرام روز 15 آبانماه به تهران سفر کرده است و در این مرحله ماموران برای دستگیری شهرام با نیابت قضایی به تهران آمدند.
کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه شهرام در منطقه ستارخان روز 18 آبانماه در عملیات غافلگیرانه عامل جنایت را همراه یکی از دوستانش دستگیر کردند.
شهرام صبح امروز پیش روی بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی قرار گرفت و گفت: من از ماجرای قتل بی اطلاع هستم و شب حادثه ساعت 11 شب در خانه بودم.
وی افزود: من چند روز پیش خودروی سوناتایی که داشتم را فروختم و قرار شد برای گرفتن پول به تهران آمدم و هیچ فراری در کار نبوده است.
شهرام ادامه داد: زن جوان قصد داشت من به دوستم خیانت کنم و با هم در ارتباط باشیم و احساس می کنم به همین خاطر می خواهد قتل را به گردن من بیندازد و بی گناهم.
بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 دستور داد تا پرونده برای تحقیقات تکمیلی در دادسرای شهر تبریز رسیدگی شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*