اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74650
تاریخ انتشار: 1395/08/21 13:05
شهره لرستانی مهمان دیشب برنامه دورهمی بود و به سوالات صریح و بی‌پرده مهران مدیری پاسخ داد.

شهره صالحی لرستانی مهمان دیشب برنامه دورهمی بود و به سوالات صریح و بی‌پرده مهران مدیری پاسخ داد.

جهت دریافت فیلم بر روی عکس زیر کلیک کنید


عصرجهان-برنامه دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی است به کارگردانی مهراب قاسم خانی که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم پخش می شود. بعداً به دلیل برخی مشکلات مهران مدیری از قسمت سیزدهم کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده است.
دورهمی دکوری عظیم دارد که در هر قسمت ۳۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می‌کند. گروه نویسندگان این کار را امیر وفایی، سعید هوشیار، الهه زارع نژاد، زهرا افشار، هدی ایزدی، فاطمه راست‌گفتار تشکیل می‌دهند. برنامه دورهمی تا ۳ مهر ۱۳۹۵ هرشب به صورت روتین پخش می شود (یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ جمعه و شنبه ساعت ۲۳:۰۰)
در دورهمی به جز مهران مدیری به عنوان (طراح، کارگردان و مجری)، بازیگران مطرحی چون: سیامک انصاری، رامین ناصرنصیر، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر، سروش جمشیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران سعی در ایجاد یک فضای شیرین و کمدی دارند. مهمانان این برنامه معمولاً از چهره‌های برجسته علمی، ورزشی، هنرمندان، بازیگران و خوانندگان می‌باشد.
شهره لرستانی مهمان دیشب برنامه دورهمی بود و به سوالات صریح و بی‌پرده مهران مدیری پاسخ داد.
بیوگرافی شهره لرستانی
شهره صالحی لرستانی متولد 26 مهر 1345 خرم آباد فوق لیسانس فیلمنامه نویسی و بازیگر تئاتر و سینما و فیلمنامه نویس است.پدرش  قاضی دادگستری و مادرش معلم بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*