اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74660
تاریخ انتشار: 1395/08/21 19:00
حکم عزل رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه و رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت صادر شد؟

وب گردی عصرجهان-بنا به گزارش موثق یکی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، حکم حکم عزل رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه و رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت توسط دکتر چمن ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شد.
این مسئول دانشگاه که نمی خواست نامش فاش شود علت این عزل را شکایات مردمی بعلت مرگ دو نوزاد تازه متولد شده در هفته های گذشته و به کما رفتن یک جوان بعلت سهل انگاری دانست.
ایشان افزود با تحت فشار قرار گرفتن ریاست دانشگاه علوم پزشکی از طریق وزارتخانه کشور و بازدید هفته پیش معاون وزیر از استان عزل این دو مدیر قطعیت یافته بود که این مهم با مخالفت شدید عدل هاشمی پور نماینده محترم کهگیلویه بزرگ مواجه شده است و وایشان از طریق رایزنی های با وزارتخانه بهداشت درمان تاکنون جلوی حکم موصوف را  گرفته است.
 این مسئول افزود پس از انتقادات تند و هجمه شدید هفته ی گذشته عدل هاشمی پور  به دکتر چمن ،
ایشان مصمم شده که حکم عزل رئیس شبکه بهداشت شهرستان بهمراه رئیس بیمارستان را ‌ظرف این هفته صادر تا بتواند اوضاع بهداشتی خدماتی درمانی منطقه را با مدیران جدید بهبود ببخشد.
این اختلاف نظر بین عدل هاشمی پور و دکتر چمن ، پای فرماندار کهگیلویه و استاندار  را نیز وسط کشیده تا این بحران حل فصل گردد ولی نتیجه ای در بر نداشت و طی روزهای آتی نماینده کهگیلویه دو نفر از حامیان اصلی خود در انتخابات را از دست خواهد داد.
حالا باید منتظر ماند در این رقابت عزل و ابقاء نماینده کهگیلویه بزرگ  پیروز می شود یا ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان؟
آیا نماینده کهگیلویه بزرگ از ابقاء مدیران ضعیفی که حامی انتخاباتیش بوده اند حمایت میکند یا از مردم شریف حوزه انتخابیه خود؟
مطلبی که خوانید از سری یادداشت های مخاطبین عصرجهان است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

برچسب ها:
دهدشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*