اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7487
تاریخ انتشار: 1394/08/20 20:11
شورای معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هر ماه در یکی از واحدهای دانشگاهی استان برگزار می شود.

به گزارش جلال کاوسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از ماهشهر، چهارمین جلسه شورای معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در واحد بندرماهشهر برگزار شد.

 دکتر مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در این جلسه خواستار هم فکری در خصوص حل مشکلات بخش آموزش واحدهای دانشگاهی در جهت پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شد و گفت: مباحثی که انتظار می رود در این جلسه بصورت دقیق بررسی شود یکی بحث ثبت رشته های تحصیلی واحدهای دانشگاهی در پورتال جدید معرفی شده از سوی سازمان مرکزی و دیگر موضوع ثبت اطلاعات و مشخصات اعضای هیات علمی و اساتید مدعو در سایت سازمان مرکزی در جهت تصویب رشته ها می باشد.

مهندس روح الله نمازی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در خصوص برگزاری این جلسه گفت: شورای معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرای بخش نامه های ارسالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی واحدهای استان براساس جدول زمانی منظم هر ماه در یکی از واحدهای دانشگاهی استان برگزار می شود.

معاون آموزشی واحد بندرماهشهر با بیان اینکه معاونین آموزشی واحدهای دانشگاهی نسبت به اجرای بخش نامه های آموزشی اهتمام ویژه ای باید داشته باشند افزود: برگزاری منظم این جلسات باعث می شود که معاونین آموزشی واحدهای مختلف نحوه مدیریت و اداره حوزه ی آموزشی هر واحد دانشگاهی را نظاره و با بررسی نقاط ضعف و قوت آن ها، تصمیم گیری و برنامه ریزی بهتری برای آینده این حوزه دانشگاهی داشته باشند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*