اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7606
تاریخ انتشار: 1394/08/25 19:15
این همایش که با هدف انتقال تجربیات نسل‌های گذشته مدیران اجرایی به مدیران جوان برگزار خواهد شد.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، محمدحري مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان و مهندس دهقان معاون امنيتي وانتظامي استاندار ساعتي پيش از برگزاری "همایش دستاوردهای مدیریتی غیرنظامی دوران دفاع مقدس" در خوزستان خبر داد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در این خصوص گفت: در گذشته چند همایش با محوریت جنگ و دوران دفاع مقدس برگزار کردیم که بازخورد خوبی داشت و شنبه(30 آبان) نیز همایش دستاوردهای مدیریت غیرنظامی دوران دفاع مقدس را با حضور اندیشمندان و دست اندرکاران اجرایی دوران جنگ برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون تعدادی از کسانی را که در بخش مدیریت غیرنظامی جنگ حضور داشتند شناسایی کردیم اما متاسفانه تعدادی از آنها یا فوت شده اند و یا در دسترس نبودند ولی در تلاشیم از همه کسانی که در آن دوران بودند، مستندی تهیه و نسبت به ثبت و ضبط خاطرات آنها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دارای تجارب بسیاری است، اضافه کرد: متاسفانه نسل جدید مقداری از اندوخته های علمی و تجربی آن دوران عقب مانده و ارتباط زیادی با آن دوران ندارد از این رو وظیفه داریم در راه انتقال این تجربیات به نسل جدید تلاش کنیم.

همچنین محمد حُری در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهارکردند:این همایش که با هدف انتقال تجربیات نسل‌های گذشته مدیران اجرایی به مدیران جوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه دادند تهیه سند علمی مدیریت غیرنظامی هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف این همایش به شمار می‌رود؛ در تهیه این سند از تجربیات بیش از 400 نفر از مدیران اجرایی استان در دوران دفاع مقدس استفاده می‌شود.

حری افزود: تامین امنیت، بهداشت و درمان، آموزش،عمران شهری و تامین ارزاق و همچنین صنایع از جمله صنعت نفت و دشواری‌های فروش نفت، از جمله محورهای همایش است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*