اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7640
تاریخ انتشار: 1394/08/27 16:34
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خبر داد:
محمد صفری: در چذابه با صحنه هایی ازعشق و ارادت مردم به حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) مواجه میشویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز و شهردار چذابه در مراسم رونمایی از بیرق حضرت اباعبدا... الحسین (ع) در مرز چذابه گفت: خوشبختانه طی سه سال اخیر و با تدبیر آیت ا... موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مرز چذابه به یکی از مهم ترین گذرگاههای پیاده روی زائران امام حسین (ع) تبدیل شده است و شاهد تحول ،پیشرفت و بهبود خدمات دهی به زائران امام حسین (ع) هستیم.

محمد صفری ضمن تقدیر از توجه و پیگیری استاندار خوزستان در خصوص خدمات دهی مطلوب به زائرین حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) افزود: با دستور شهردار و اعضای شورای شهر اهواز، ستاد اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات فرهنگی، شهری و استقرار تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز جهت دفع پسماند، اطفاء حریق، جمع آوری زباله به زائرین در شهرداری اهواز شکل گرفت.

وی ادامه داد: در چذابه با صحنه هایی ازعشق و ارادت مردم به حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) مواجه میشویم که حیرت انگیز است. مردم با عشق و علاقه در این مسیر حرکت می کنند و ما نیز به عنوان خدمتگزار امام حسین (ع) و مردم مشغول ساماندهی خدمات به زائران هستیم و از کلیه دستگاهها و ادارات که در این زمینه همکاری می کنند تا بسترهای لازم برای برگزاری اربعین حسینی در مرز چذابه فراهم شود تشکر می کنم و امیدوارم امام حسین (ع) به ما کمک کند تا شرمنده زائران نباشیم.

در ادامه این مراسم رامی علاسوند مقدم رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در خصوص خدمات رسانی به زائران درمرز چذابه گفت: از کلیه دستگاههایی که در این منطقه در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند تشکر می کنم و امیدوارم که اجر این زحمات را از صاحب مراسم دریافت کنند.

روی به خدمات شهرداری اهواز به زائران حسینی اشاره کرد و گفت:  مردم در این زمینه از ما پیشی گرفتند و این همه شور و ارادات به امام حسین(ع) تحسین برانگیز است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*