اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7658
تاریخ انتشار: 1394/08/28 10:42
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد گچساران شد و مورد استقبال جمعی از مسئولان و مقام های استانی و محلی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لحظاتی پیش وارد فرودگاه دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران شد و مورد استقبال سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد،رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس و جمعی از مسئولان و مقام های استانی و محلی قرار گرفت.

 علی ربیعی صبح امروز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای شهر دوگنبدان به مقام شهدا ادای احترام کرد.

شرکت در همایش کارگری شهرستان گچساران، دیدار با کارگران نفت، کلنگ زنی پلی کلنیک تامین اجتماعی از برنامه های علی ربیعی در گچساران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر روز پنج شنبه به منظور شرکت در جلسه شورای اداری استان و دیدار با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

علی ربیعی در یک نگاه:

علی ربیعی (زاده ۱۳۳۴) معروف به عباد، سیاستمدار اصلاح‌طلب و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است. او که زاده جنوب تهران است پیش از انقلاب تکنسین کارخانه‌هایی چون ارج بود و پس از انقلاب اسلامی تا ۱۳۶۰ مسئول شاخه کارگری حزب جمهوری اسلامی شد.

 ربیعی عضو سپاه پاسداران شد و از فرماندهان آن بود. از آغاز انقلاب وی عضو مؤسس و عضو شورای مرکزی خانه کارگر بوده است.

 او از ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۲ در دورهٔ وزارت محمد ری شهری و علی فلاحیان، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اطلاعات و از ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۴ مسئول اجرایی و مسئول کمیته تبلیغات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده است. از ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور سید محمد خاتمی بود.

 ربیعی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از اعضای اصلی ستاد میرحسین موسوی از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات بود؛ که البته پس از اعلام نهایی انتخابات موضع خاصی علیه برنده انتخابات نگرفت و به نتیجه تمکین نمود.

او استاد دانشگاه‌های تهران و پژوهشگر حوزه جامعه‌شناسی سیاسی و اقتصادی است. وی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه پیام نور، محقق و نویسنده در حوزه جامعه‌شناسی سیاسی و مدیریت و مشاور اجتماعی رئیس جمهور ایران (سید محمد خاتمی) طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ است.

 عمده دغدغه‌های ربیعی در سال‌های اخیر مطالعه فساد و راهبردهای مقابله با آن بوده است. ربیعی که زندگی ساده‌ای دارد، برنامه‌های خود برای وزارت کار را هم بر مبنای مبارزه با فساد و تقویت کارآفرینی برنامه ریزی کرده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*