اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7697
تاریخ انتشار: 1394/09/01 00:28
نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر:
سرهنگ پاسدار علی شمس خاطر نشان نمودند، فضای فعلی کشور، نباید به گونه ای باشد که دشمنان در آن بتوانند نفوذ نمایند و از فضای پیش آمده دشمنان بتوانند سو استفاده نمایند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، به مناسبت هفته بسیج، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر نشست خبری، با رسانه ها، خبرگزاریهای و اصحاب رسانه در محل بسیج ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر برگزار نمود.

در این نشست خبری فرمانده بسیج بندر ماهشهر طی سخنانی ضمن اعلام برنامه های بسیج بیان داشت: شاهد هستیم که بسیج با همه امکانات خود، در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، و مقابله با هجمه های دشمنان انقلاب در دنیای مجازی و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و غولهای رسانه ای، و با حضور مردمی خود، توانسته است همه نقشه های دشمنان استکباری نظام مقدس انقلاب اسلامی را نقش برآب کند.

 سرهنگ پاسدار علی شمس افزود: بسیج همواره نقش بسیار ارزنده ای در جهاد نظامی داشته است و امروزه شاهد این هستیم که بسیج با برنامه های خود توانسته است جهان اسلام را متحد کند و این نهاد انقلابی، در دفاع از حرمهای اهل بیت و دفاع از ملت های مظلوم در جهان اسلام نقش بسزایی ایفا نماید. وی خاطر نشان کرد، بسیج همواره دارای طرحی و برنامه های بسیار خوبی در کشور است که قادر است، این طرحی و الگوها را در جهان به مرحله ظهور برساند و جهان از این الگوها و طرحها استفاده نمایند.

شمس افزود: امسال هفته بسیج تقارن پیدا کرد. با ایام اربعین امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش، ایامی که مردم در مراسم اربعین حسینی (ع) مثال زدنی می باشد و ملت ایران اسلامی همواره در کنار ملت عراق بوده است.

ایشان یادآور شدند، یکی از اقدامات و فعالیت های بسیج ایجاد گشتها و همکاری با نیروی انتظامی در برقراری امنیت و بازدارندگی در عرصه های دفاع از دستاوردها و حفظ آن است. و بحث مقابله با نفوذ دشمنان نظام و ابعاد کلی آن در ایران اسلامی از محورهای مهم بسیج است. ایشان خاطر نشان نمودند، فضای فعلی کشور، نباید به گونه ای باشد که دشمنان در آن بتوانند نفوذ نمایند و از فضای پیش آمده دشمنان بتوانند سو استفاده نمایند، البته بسیج با همه ابزار لازم بر همه جوانب امر واقف است چرا که دشمن غیر قابل اعتماد است و بسیج مثل ادوار گذشته پشتیبان دولت و مردم و نظام است و بسیج در فضای مجازی دشمنان و اقتصاد مقاومتی مراقب است و این توطئه را نقش برآب خواهد نمود و دشمنان قادر نخواهند بود که ما را به زانو در بیاورند. فرمانده بسیج بندر ماهشهر تصریح کرد، ملت شریف ایران، همواره گذرگاههایی سخت را به سلامتی پیموده و از آن عبور کرده اند و امروزه پرچمی که امام راحل برافراشته است با رهبری مقام رهبری همچنان با اقتدار و عزت مندی حسینی برافراشته و آن را به دستان مبارک صاحبش آقا امام زمان (عج) خواهند داد.

فرمانده بسیج بندر ماهشهر برنامه های امسال بسیج بندر ماهشهر را در قرائت دعای ندبه در اولین روز از آغاز هفته بسیج در سه نقطه از شهرستان با حضور بسیجیان و حضور حلقه های صالحین، بهره برداری از طرحهای عمرانی خدماتی، ورزشی، اجتماع بزرگ بسیجیان در سه نقطه از شهرستان شامل بخش مرکزی، شهرک شهید چمران، بخش بندر امام، و پیاده روی بزرگ خانوادگی با حضور بسیجیان، و همچنین حضور در گلزار شهدا در روز پنجشنبه آینده همراه با مسئولین محلی در سه نقطه از شهرستان، و آثار برگزیده در رابطه با بسیج برشمرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*