اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7756
تاریخ انتشار: 1394/09/03 19:10
فرماندار بهمئی:
طرح محور تنگ ماغر در شهرستان بهمئي به عنوان يكي از حادثه خيزترين نقاط اين شهرستان تكميل و آماده بهره برداري شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فرماندار بهمئی با اشاره به اينكه اين محور به طول 4 كيلومتر و عرض 7 تا 9 متر يكي از نقاط حادثه خيز اين شهرستان مي باشد كه تاكنون مشكلات جاني و مالي زيادي را براي همشهريان و گردشگران بوجود آورده است گفت: براي تكميل و راه اندازي اين طرح بالغ بر 10 ميليارد ريال اعتبار از محل ماده 180 براي اجراي اين طرح در نظر گرفته شد.

رحماني از نظارت مستمر كارشناسان وناظران فرمانداري، اداره راه و شهرسازي و حوزه فني براي اجراي با كيفيت اين طرح خبرداد و گفت: متاسفانه  اين محور در گذشته مشكلاتي را براي وسائط نقليه ، اياب وذهاب بيماران ، تردد گردشگران بوجود آورده است و حتي منجر به تصادفات مرگبار هم شده است.

وي همچنين با تقدير از مردم شهرستان بهمئي در زمينه همكاري براي اجراي اين طرح گفت: نصب گارديل در محل پرتگاهها ، تغيير مسير سيلابهاي اين محور ، خط كشي و نصب علائم راهنمايي و رانندگي از ديگر اموري است كه به زودي براي اين منطقه توريستي و گردشگري اجرايي ميشود.

گفتني است با بهره برداري از اين طرح ارتباط راه و محورهاي ارتباطي  بخش سرآسياب يوسفي ، منطقه ممبي و مسير شهرستانهاي لنده و بهمئي هموارتر خواهد شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*