اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7760
تاریخ انتشار: 1394/09/03 23:20
ذوب‌آهن در یک بازی تماشایی و پرهیجان سپاهان را در ضربات پنالتی شکست داد و به فینال جام‌حذفی رسید.

ذوب‌آهن 2 (پنالتی4) ـ سپاهان 2 (1پنالتی)          

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، شاگردان یحیی مقابل تیم 10 نفره سپاهان برتری خود را از دست دادند اما در پنالتی‌ها موفق عمل کردند و با ضربات مهدی رجب‌زاده، کاوه رضایی، مسعود حسن‌زاده‌ و مهدی مهدی‌پور 4 گل به ثمر رساندند این در حالی است که سپاهانی‌ها از 3 پنالتی به دست آمده تنها یکی از آنها را توسط وریا غفوری گل کردند و دو ضربه دیگر توسط عقیلی و کریمی هدر رفت.

در این بازی وریا غفوری2 گل برای سپاهان زد و مرتضی تبریزی و محمد حسینی نیز گل‌های ذوب را به ثمر رساندند ضمن اینکه سپاهان از اواسط نیمه دوم با اخراج میلاد سرلک 10 نفره بازی را ادامه داد.

در نیمه اول سپاهان که آغاز کننده مسابقه بود توپ را تا پشت محوطه جریمه حریفش پیش برد اما سفید پوشان ذوب مالکیت توپ را از آنها گرفتند و دقیقه 1 و 13 ثانیه گل اول را توسط تبریزی به ثمر رساند تا حاشیه امنی برای خود ایجاد کنند. پس از این گل شاگردان گل‌محمدی کمی عقب‌نشینی کردند و با دفاع منطق اجازه ایجاد موقعیت جدی به مهاجمان تند و تیز سپاهان را ندادند. سپاهان تا محوطه جریمه ذوب پیش می‌رفت اما مدافعان این تیم به خوبی از تک گلشان دفاع می‌کردند و حتی نمی‌خواستند توپ به مظاهری دروازه‌بانشان برسد. البته ذوب‌آهن هم بیکار نبود و دو موقعیت جدی خلق کرد که یکی از آنها را پهلوان در موقعیت بسیار خوبی از دست داد. در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست سپاهان بالاخره ذوب را در دردسر انداخت اما شوت‌های خلعتبری و شریفی را مظاهری دفع کرد تا 45 دقیقه اول با تکل گل تبریزی به سود ذوب‌آهن به پایان رسد.

بر خلاف نیمه اول در نیمه دوم هر دو تیم فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند که سهم ذوب‌آهنی‌ها بیشتر بود که با خوش‌شانسی سپاهان و بی‌دقتی شاگردان گل‌محمدی توپ‌های این تیم به گل تبدیل نمی‌شد. سپاهان دقیقه 6 نیمه دوم به گل رسید و بعد از آن قصد کنترل توپ در میانه‌های زمین را داشت تا مثل گل اول از روزنه‌های خط دفاع ذوب به گل برسد که این اتفاق دوباره برای آنها نیافتاد و مدافعان سفیدپوشان دربی اصفهان خوب کار کردند. سپاهان دقیقه 85 به دلیل اخراج سرلک 10 نفره شد.

در نیمه اول وقت اضافه دو تیم که نمی‌خواهند بازنده این دیدار حساس باشند نمایش محتاطانه‌ای ارائه می‌کنند. سپاهان دو فرصت در این نیمه داشت اما موقعیت‌های ذوب‌آهن حساس‌تر و خطرناک‌تر بود. تیم گل‌محمدی هجومی‌تر از سپاهان 10 نفره بازی می‌کند و مثل حریفش چشم به ضد حمله ندارد.

دقایق ابتدایی نیمه دوم وقت اضافه سرد و کسل کننده پیش می‌رفت اما ذوب‌آهن توسط حسینی بازیکن تعویضی‌اش گل دوم را به سپاهان زد تا در آستانه صعود به فینال قرار داشته باشد اما دوباره وریا غفوری سه دقیقه بازی را به تساوی کشاند. پس از آن سپاهان که یک بازیکن کمتر هم دارد از تک گلش دفاع کرد و مقابل حملات ذوب ایستاد تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پنالتی برود.

ضمن اینکه علی همام با دفاع‌های خوب و پاس گلی که داد و همچنین مظاهری با سیوهای تماشایی‌اش از جمله پنالیت که از کریمی گرفت جزء نفراتی بودند که تاثیر زیادی در پیروزی ذوب‌آهن داشتند.مرجع/ورزش سه

برچسب ها:
ذوب آهن ؛ سپاهان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*