اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7855
تاریخ انتشار: 1394/09/11 12:18
مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان بهمئي فرمانداربهمئي در اداره بهزيستي برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، طی حکمی آقاي ناصر مختاري به عنوان ریاست بهزیستی شهرستان بهمئي معرفی شد و مديريت 50 روزه خانم الهام خوب نژاد رئيس پيشين  پايان يافت.

مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان بهمئي با حضور رحماني فرمانداربهمئي در اداره  بهزيستي برگزار شد.

رحماني فرمانداربهمئي در اين مراسم با اشاره به اينكه ، گسترش خدمت  رساني به جامعه هدف بهزيستي  و قشرهای آسیب پذیر از مهمترین اولویت های بهزیستی است گفت:  بهزیستی جایگاه ویژه‌ای در جامعه داشته و نقش اين نهاد در پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر و ارزنده است.

رحمانی با اشاره به نقش و جایگاه برجسته و خدمات متنوع بهزیستی خواستار تغییر رویکرد در ارائه خدمات به مددجویان شد و افزود : همه افراد جامعه باید نسبت به ایجاد رفاه اجتماعی همت گمارند.

ناصر مختاري رئيس جديد اداره بهزيستی شهرستان بهمئی با اشاره به اينكه قشری که بهزیستی با آن سرو کار دارد آسیب پذیرترین قشر جامعه است گفت : وظایف زیادی بر عهده این نهاد گذاشته شده که هر یک از آن ها بیانگر احیاء فضائل و ارزش های اخلاقی و انسانی است.

مختاري افزود : یکی از راه هایی که میتواندآرامش روحی و معنوی برای فرد و رضایت خداوند را در پی داشته باشد کمک به افراد نیازمند و خدمت به آنهاست.

گفتني است خانم الهام خوب ن‍ژاد 50 روز پيش در مهر ماه 94 به جاي آقاي مسلمي نيا به عنوان رئيس اداره بهزيستي شهرستان بهمئي انتخاب شد." اما به دلیل گرفتاری های شخصی از مقام خود استعفا دادند 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


همشهری
|
Iran
|
1394/09/11 12:57
  +0

  -0
پاسخ
جناب مختاری انتصاب جنابعالی رابه ریاست بهزیستی بهمئی تبریک میگویم
غنایی
|
Iran
|
1394/09/12 23:22
  +0

  -0
پاسخ
باسلام

جناب آقای مختاری
با اهدای نیکوترین تحیات ،بدینوسیله انتخاب به جا و شایسته جنابعالی را به سمت ریاست بهزیستی شهرستان بهمئی تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در پناه ایزد منان در پیشبرد اهداف بیش از پیش موفق و مویدباشید.
ناشناس
|
Iran
|
1394/09/17 13:33
  +0

  -0
پاسخ
خانم خوب نژاد واقعا که لیاقت چنین پستی را داشتند اما...

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*