اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7868
تاریخ انتشار: 1394/09/11 23:25
واکنش نماینده کهگیلویه به اتفاقات دانشگاه یاسوج:
بزگواری تصریح کرد: هر مسئولی که بخواهد به هرطریقی بسیج را محکوم کند در خط فتنه گران بوده و ما آن را محکوم می کنیم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایانی که حضور یک فتنه‌گر را در استان فراهم کرده‌اند به دنبال هنجار شکنی هستند دست آنان با فتنه گران در یک کاسه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری در واکنش به حادثه دانشگاه یاسوج و حضور  یکی از محکومان فتنه ۸۸ و لغو سخنرانی آن از سوی دانشجویان، اظهار داشت : دستگاههای امنیتی وابسته به حزب اصلاحات در استان مقصر این همه موضوع هستند که اجازه ورود یک محکوم فتنه به بدنه علمی دانشگاهها را داده اند.

وی با محکوم کردن حضور فتنه گران در مراکز علمی از سوی برخی گروههای فشار،افزود :این آقایانی که امروز انگشت اشاره خود را به سمت بسیج دراز کرده اند و بسیج رامقصر می دانند چرا فتنه را محکوم نمی کنندو امروز طرفدار یک فتنه گر شده اند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد دستگاههای امنیتی برای دعوت از چنین شخصیت های در استان،بیان کرد: به عملکرد دستگاههای امنتی و سیاسی استانداری استان خوشبین نیستم.

بزرگواری تصریح کرد: این آقایان با این افراد ماجراجو که روزی در فتنه بودند و دستگیر شدند هماهنگ هستند و دست آنان در یک کاسه است.

وی به سخنان چند پهلوی مسئولان بعد از این واقعه اشاره کرد و گفت:این آقایان اگر راست می گویند و شناختی از این شخص نداشته اند چرا بعد از آن فتنه را محکوم نکردند و فقط به حمله به بچه های انقلابی بسنده کردند.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی این گونه تحرکات در این برهه زمانی را سناوریوی برخی از بالادستان دانست و افزود: چیزی که  امروز به عینه در این سفر دیده شد دستور از بالای برخی بالادستان به مسئولین استانی برای برگزاری این چنین جلساتی است.

بزرگواری با تقدیر از اقدامات بسیج در طول انقلاب و پاسداری از ارزشهای انقلاب گفت:به عنوان یک بسیجی همیشه طرفدار بسیج بوده و هستم و تا آخرین لحظه این گونه تحرکات مشکوک که ضربه به عقاید و ارزشهای انقلاب می زند را محکوم می کنیم.

وی با پرده برداری از برخی فتنه های دست ساخته پیش از انتخابات از سوی برخی از گروههای سیاسی در کشور و حتی استان اشاره کرد و گفت: اینها که امروز از یک فتنه گر برای سخنرانی در یک محفل دانشجویی دعوت می کنند با اهدافی از پیش تعیین شده به دنبال ناهنجاری در بین جامعه هستند.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی  ابراز کرد: امروز همه شاهد هستند این آقایان در مسائل اقتصادی و طرح های اقتصادیشان با وادادگی های غرب محورانه اشان شکست خورده  و در مسائل اجتماعی کاری از پیش نبرده اند ومسائل فرهنگی ما را هم نسبت به دوره اصلاحات تغریب کرده اند، پس به دنبال سنارویوی جدید برای تغریب مردم با اتهام به گروههای انقلابی هستند.

بزرگواری بیان کرد: اینها گروهها در صدد هستند با چنین پروژه های از قبیل ناهنجاری های اجتماعی در دانشگاهها برای سرپوش نهادن بر ضعف های خود با صادر کردن مجوز برای افراد ماجراجو و فتنه گر در درون دانشگاه فکر جوانان را به این سمت جذب کنند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد بسیج اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز برخی به دنبال تخطئه بسیج هستند و می خواهند کسانی را که دلشوزانه برای این انقلاب رنج و زحکمت کشیده را به افراطی گری و تند روی محکوم کنند که گور خوانده اند.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نیروی انقلابی از جمله بسیج باید مراقب تحرکات بودار این گروهها در درون دانشگاه باشد و نگذارد که اینها با هر حربه و حلیه ای نقشه های شوم خود را عملی کنند.

بزرگواری به حمله برخی از سیایسون به بسیج  که دانشجویان بسیجی را محکوم این قضیه جلوه داده و آنها را گروهی چماق دار معرفی کرده بود، گفت:شخصیت بسیج بالاتر از اینها که بخواهد در برابر اینها برخورد فیزیکی داشته باشند.

نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این آقایانی که با حمله به بسیج در صدد ضربه زدن به تفکر انقلابی هستند هنوز تفکر بسیجی را درک نکرده اند.

وی ابراز کرد: کسانی که امروز از اهالی فتنه ،محکومان فتنه و این گروهها دفاع می کند دستش در کاسه آنها است.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیج هیچ وقت و هیچ موقع به دنبال خفه کردن صدای مخالف و نقدمنصفانه نیست بلکه از آن نیز استقبال می کند ،اما هیچ موقع نخواهد گذاشت فته گران فضای جامعه آلوده کنند.

بزرگواری این گونه ناهنجاتریها و تحرکات را پروسه جدید فتنه گران برای برهم زدن آرامش جامعه آن هم در نزدیکی انتخابات دانست و افزود: این گروهها تدبیر و امدیشان به جایی نرسیده است و می خواهند بی تدبیری را در جامعه سوق دهند.

وی با تحسین حرکت بسیج در اجازه ندادن به سخنرانی یک محکوم فتنه در دانشگاه آزاد گفت: وظیفه بسیج دانشجویی امروز در مراکز این است که جلوی اینها را بگیرند.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی تفکر بسیج را ضامن ارزشها وآرمانهای انقلاب دانست و افزود: امروز اقتدار،قدرت و پیروزی نظام مدیون بسیج است پس چرا با گستاخی به دنبال محکوم کردن این نهاد بزرگ هستند.

بزگواری تصریح کرد: هر مسئولی که بخواهد به هرطریقی بسیج را محکوم کند در خط فتنه گران بوده و ما آن را محکوم می کنیم.

وی یکی از دلایل عقب رفت رشد علمی در درون دانشگاهها و مراکز علمی را نفوذ اینگونه افراد در بدنه های علمی کشور دانست و بیان کرد:  اینها به دنبال این هستند که رشد علمی کشور را از کاروان علم عقب بیندازند و تفکرات لیبرالیسمی خودشان را در جامعه حاکم کنند.

بزرگواری ابراز کرد: دانشگاه امروز صحنه ومأمن گرم فتنه گران نیست و نباید آنها فکر کنند که می‌توانند، نقشه‌های شوم خود را در دامن دانشگاه ترسیم کنند.

وی به حضور برخی از اصحاب محکوم فتنه در استان اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها  افراد ماجراجو و فتنه‌گر را در مناطق محروم و استان‌های کوچک تحمیل می‌کنند تا نقشه‌های شوم خود را زود عملی کنند.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولانی که در کلام سخن از بسیج و خانواده شهدا می‌دهند امروز نشان داده‌اند که در عمل دروغگو هستند ودر حق بسیج جفا کرده اند.

منبع/صبح زاگرس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*