اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7903
تاریخ انتشار: 1394/09/15 00:28
اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد، شاخه شهرستان های لنده و بهمئی انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد، شاخه شهرستان لنده انتخاب و معرفی شدند.

در این جلسه "محمد بزمیان"، فعال سیاسی اصلاح طلب با رای اعضای مرکزی شهرستان بعنوان دبیر و "علی‌رضا فاضلی" به عنوان قائم مقام دبیر حزب کارگزاران شهرستان لنده انتخاب و معرفی شدند.

آقایان "منصور خسروی"، "محمد شفایی"، "ناصر قنبری"، "مجتبی محمدی"، "سعید محمدی‌کیش"، "محمدحسین حقی"، "آرمان دانایی"، "شهباز شهبازی"، "اشکان شفایی"، و خانم‌ها "آسیه تقوی‌نژاد"، "سحر عدالت"، و "مریم مرادی"، هم به عنوان اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در این شهرستان انتخاب شدند.

بنا به همین گزارش اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد، شاخه شهرستان بهمئی در جلسه روز پنج شنبه ۱۲ آذر انتخاب و معرفی شدند.

گزارشگر خبری ادامه داد: "محسن کوکب‌نژاد"، "منصور فتحی‌پور"، "هاشم جوانمردی"، "علی بوذرجمهری"، "عادل باقریان"، "قنبر طلایی"، "آزاد خانی"، "ابوالقاسم بنیادداشت"، خانم "نوریجان طرب ساز" هم به عنوان اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در این شهرستان انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه "جانمرد خردشناس" فعال سیاسی اصلاح‌طلب با رای اعضای مرکزی شهرستان، به عنوان دبیر و "نعمت‌الله بهمئی" به عنوان قائم مقام دبیر حزب کارگزاران شهرستان بهمئی انتخاب و معرفی شدند.

شهرستان های لنده و بهمئی از توابع استانی کهگیلویه و بویراحمد و جزئی از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام هستند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1394/09/15 00:41
  +0

  -0
پاسخ
هی جون بنازم برخی ها را که چطور در میان احزاب چرخ می زنند. پشتک می زنند. طرف را بزرگواری استخدام کرد و یا یکی دیگر برادرش نام نویس بزرگواری بود حالا اصلاح طلب شد. شیر

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*