اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7917
تاریخ انتشار: 1394/09/16 12:33
در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران مطرح شد:
"حجت الاسلام سید محمود وزیری استاد برجسته ی حوزه علمیه ی، امام جمعه ی سابق کلن آلمان مهمان ویژه شورای اداری شهرستان گچساران"

به گزارش زینب محمدی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، حجت الاسلام سید محمود وزیری امام جمعه سابق کلن آلمان در شورای اداری شهرستان گچساران گفت: ماه محرم و صفر برای ما درس‌های بسیار زیادی دارد و این ماه تنها صرف عزاداری نیست این عزاداری بهانه‌ای برای فراگیری درس‌های بیکران از مکتب امام حسین(ع) است و باید در زندگی این درس‌ها را به کاربست.

سید محمود وزیری در ادامه ضمن تبریک سالروز دانشجو گفت: از نقطه نظر اسلامی آنچه داریم از اسلام است. ما در هر بخشی که باشیم به عنوان کارگزاریم. هم جمهوری ما جمهوری واقعیتی، هم دموکراسی ما دموکراسی واقعی و هم اسلامیت ما اسلامیت حقیقی است.

 وی در ادامه چند نکته ی اصلی، اساسی و کارگشا برای مسئولین را اینگونه تشریح کرد: رعایت اخلاص( مسئولین باید وظیفه ی محول شده را به خاطر خدا خوب انجام دهید)، اعتراف به خطا(انسان اشتباه و خطای خود را  بپذیرد و به مسئول مافوق خود اطلاع دهد)، اعتماد به نفس داشته باشند(مسئولین اگر اعتماد به نفس داشته باشند می تواند جامعه را از تحولات منفی باز دارند) .

 وی از دیگر فاکتورهای کارگشا برای مسئولین و مدیران را انتقاد پذیری برشمرد و گفت: کسی که در مسیر تکامل است باید انتقاد را بپذیرد. انتقاد باید منطقی و به آرامی انجام شود. امام جمعه سابق کلن آلمان دقت در صرف بیت المال، فروتنی، خدمتگزار مردم بودن و احساس خدمتگزاری داشتن را از دیگر اصل های مهم مدیران عنوان کرد.

 سید محمود وزیری همچنین ساده زیست بودن، مشورت کردن، نظم  و قانون گرا بودن را  را از اصلهای مهم مدیریتی عنوان کرد. وی در ادامه نکته ی بسیار مهم در نشستی های خود با اقشار مختلف شهرستان گچساران بالاخص دانش آموزان دبیرستانی را  احساس خطر از آینده آنها برشمرد و گفت: زنده کردن و احیای امید در بین دانش آموزان را عنصر ضروری  دانست،که اگر دیر بجنبیم پشیمانی به بار خواهد آورد. وزیری در پایان برداشتن اسم دوگنبدان از روی شهر و هم نام کردن شهر و شهرستان را متذکر شد.

زینب محمدی/ گچساران

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*